|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Ser ju fin ut blir sjukt sugen igen, synd bara att det är så långt till Karlstad. Priset gått ner tror jag, reg nummret borta nu. Kommer någon ihåg det? Vore grymt intressant att kolla upp den mot garantidatabasen. |
|
|
Har du möjlighet till att kolla upp den? : ) Jag är lite sugen på den! XHY 629 Har inte haft BMW tidigare och blir säkert grundlurad om den är i fint skick! |
|
|
Fortfarande avställd, GL91653 är VINnumret, kul att säljaren läser på forumet;) Jag förordar fortfarande; köp direkt från BMWhandlare i Tyskland, min fars nyimporterade "juli i år" 530iA-01 är inne för kontroll av den icke fungerande bensinvärmaren, den bytts nu mot en ny, kostnad drygt 15tkr, detta går på euro+ garantin;) Mvh Stephan |
|
|
Nej, men nu kanske någon annan kan, har för mig att "330d" kunde det. |
|
|
intressant att annonser ändras efter vad som skrivs på detta forum... Om ett par år kommer man inte kunna lita på några annonser då idioterna har lärt sig vad man inte ska skriva! :) DANNE Min bil: Länk |
|
|
olaO & brembo: Det är bara att kontakta en BMW-firma i Sverige och be dom göra en sökning i garantidatabasen. ___ //Ulf |
|
|
Verkar som en till med samma säljare: Länk |
|
|
Chassinr på 530D: WBADP71050GS63724 14-15' mil ?? |
|
|
olaO: Antalet säljare som använder aliaset BMW eller bmw är hur stort som helst. I det här fallet så finns den ena i Karlstad och den andra i Stockholm så min gissning är att det är två olika personer som är "döpta" till samma namn ;) ___ //Ulf |
|
|
Ok programmer, klantigt av mig att inte fatta. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.