|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
mAnGe-9: Kom ner till oss Stockholmsdjävlar så får du se.. Nästan för många för att bilen skall kännas speciell. Var inne i stan en tur idag och såg mellan 5 och 10 Z bilar, det är alltid så många.. :-/ Min färg räddar dock mig, har inte sett någon annan M Roadster i den färgen.. :-) /Caspar Z Go-Cart 26/11 15.30 Länk |
|
|
Beppos bil finns med bland mina bilder från träffarna Länk samt på z3roadster.net's Svenska sidor från div Z träffar Länk /Caspar Z Go-Cart 26/11 15.30 Länk |
|
| Tack för det Caspar, slapp jag jobbet med att länka till din hemsa... :) | |
|
Casper. okey bor du mitt i sthlm kan ja ju tänka mig! jag bor i falun här fins det inte alls många! bara sett 2 m roadster i den här stan!Min egen och en till! och falun är faktiskt inte så litet direkt! aha ok skysst=) va har du för färg då? Min sticker ut lite den med eftersom den är shnitzer utrustad å lite lull lull! |
|
|
mange: Eftersom Caspar svarade åt beppo så svarar jag åt caspar (inte casper). Bilen är bostongrön. Dvs en silvrig bil som stått under ett träd för länge och därmed täckts av någon hemsk mossa:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
sundsvall skulle ja tro är lite mindre än dubbelt så stort som Falun men här vet jag inte om de går nån M ^^ //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Fredrik: Nu tappade du många player-poäng... :-) mAnGe-9: Njae strax utanför stan bor jag, men det stämmer nog att Z'or är överrepresenterade i Stockholm. Färgen är helt underbar, jagade i ett år för att hitta en M i samma färg (hade en 2,8'a innan) och hitintills har jag bara sett en, min. Kolla in hemsan så kan Du se många bilder på den. Länk /Caspar Z Go-Cart 26/11 15.30 Länk |
|
|
i lilla hudiksvall finns det minst 2 ZM och och 5 stycken med de mindre motorerna, då snakar vi stad på minder än en fjärde del av sundsvall förlåt stavningen |
|
|
Så det är E30 bakvagn i Z3, Det hadde jag inte koll på. Betyder det att Z3an är lika svår att sänka som E30n? Och hur beter den sig på vintern? Har blivit varnad för både E30 och E36compact som vinterbil. |
|
|
Både E30 och E36 Compact är underbara vinterbilar. Måste vara någon med bakhjulsdriftsfobi som sagt detta till dig. Inga problem att sänka en Z3 heller, det finns lösningar om du vill ha bilen toklåg annars så går det alldeles utmärkt med en normal sänkning på cirka 30-35mm utan att bilen äter bakdäck. Mvh Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.