|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Ja ättikan är effektiv... men man behöver köra de i några omgångar... och låta vädra ur bilen imellan. Luktar lite surt efter man haft ättikan där ett dygn. | |
|
Mitt tips är att fortsätta med Yoco air. Det är grymt bra, används flitigt av båtägare bland annat. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Den ser bara så tråkig ut i backspegeln... tips på annat ställe att ha den? | |
|
Du kan lägga dom där kuddarna var som helst. under förar/passagerar sätet, på hatthyllan, i bagagen osv. Hade jag varit dig hade jag provat en såndär sprayflaska då de tenderar att vara effektivare än kudden enligt mina erfarenheter. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Här finns hela sortimentet: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Hör och häpna, en glasmästare berättade att nikotindoft sätter sig i glasrutor. Han talade om vanliga fönsterglas. Det är betydligt mjukare material i bilglas. Tvätta med utspädd ättika och sedan med fönsterputs innehållande amoniak. 1:a gångsägare av BMW |
|
kilroy |
Är det någon som vet om dessa antirökmedel fungerar också när det gäller större utrymmen? Den lägenhet jag hyr i andra hand här nere i Tyskland ägs av en äldre herre som tydligen haft för vana att röka precis överallt i lägenheten...inte så fräscht precis... Mvh kilroy "En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger" |
|
För att ta bort röklukt: först: tvätta klädsel och matta/innermattor. Dessförinnan hjälper inte nagot. därefter: ställ in en kopp med ättika över natt, och byt sedan till ett fat med nymalet kaffe. Ha detta i bilen ca tre dagar och bilen luktar neutralt med dragning at just kaffebönor. Funkar alltid. MVH Anders |
|
| kilroy: Ommålning verkar bäst.. med stoppfärg som grund. | |
![]() 318 Bmw 320ia E30 -84a
Bmw 320ik E30 -88a bmw 324td E30 -88a Bmw 750ia E32 -91a bmw 730i E32 -89a |
som några sakt här ättika men på jobb när vi to bort odörer från bilar så anvende vi en luftjoniserings maskin de finkar as bra tar bara några timmar å kommer aldrig tillbaka de e ju de att du moste få bort odören inte kapsla in den så den kommer tilbaka senar GASA MERA^^ |
| Foggning som proffs saneringsfirmor sysslar med är det bästa. Tar garanterat bort all rökdoft. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.