AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.376

vilken vinner bmw m3 vs m5...

Sida 2 av 2
Visa användare
1.944
LexCom
Ford Focus ST -06
M3_LOVER:

Jag var lite otydlig... Varje tid jag skrev där uppe är från olika bilar. Det är alltså inte samma bil som kört flera repor. Det gör ju att det är ganska svårt att INTE tro på siffrorna.

Sedan är det väl klart att M5 ägarna hävdar att de kör ifrån M3 3,0 som skit. Vilket de knappast gör. Men M5 tiderna är ju i snitt 1 sekund lägre än M3:orna, så vinner gör den nog, men det är fortfarande jämt enligt mitt sätt att se på saken.
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Jaså det var olika, ok. Jo, självklart är det väl inte ojämt men. Hehe, jag hävdar ju ATT dom kör ifrån mig, trots att jag e 3.0 ägare:)
Jaja, det är fina bilar bägge delar så skit samma vilken som är 1 sek snabbare till 200km/h igentligen.

Bilen:Länk

/Henrik

Visa användare
1.944
LexCom
Ford Focus ST -06
Exakt ;)
bmw,m3
Hehe Tro nog på m5,an men tro gör man ju i kyrkan letar efter en fin bra m5 till rätt pris men ej funnit någon än som vill ta min 530 i inbyte så de verkar som de ev, blir en bmw m3 men de är ju inte så illa de heller men tycker dom är i minsta laget.

Mvh

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
M3_LOVER:

Den är såld, men ska ha en till M5 så fort jag hittar en.

//Schnitzer

bmw,m3
Köpte en m3 igår en -94 i tipp-topp skick men som sagt va tycker m5,an jag hade va snabbare kändes mer rå på något vis när man varade ut den på alla växlar men så va de ju ett hemma byggt avgassytem som lät som ett rea plan.

Mvh

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.