AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.904

var köpa vita blinkers till e46?

Sida 1 av 2
ev
129
evo
Bmw 325i -10
Tänkte uppdatera min e46ci med vita blinkers runt om och vill veta om nån har några tips om var man ska vända sej? Finns en del företag på nätet å det skiljer en del i pris, nån som har erfarenhet av dessa företag? typ Styletech, malå karosseriteknik...
BMW säljer i alla fall de främre.

Hälsningar

Anders
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Här Länk finns det också...

___
//Ulf
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Skulle rekommendera BMW-original, de har vita blinkers som tillbehör/uppgraderingssats.

Priset är inte så mycket högre än "piratdelar" men kvaliteten och passformen är på topp...

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
BMW säljer både fram och bak. O dom e inte mycket dyrareän pirat heller...

Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Länk

Stylabilen verkar ha ett förmånligt paket för 1700 kr (baklampor, fram och sidor!). Någon som köpt av dom och har synpunkter?

/ Tomas
Visa användare
566
Oljekyld
335it-07
Min personliga åsikt är att man ska ha klarglasblinkers fram på en e46, tycker inte att vanliga "mjölkiga" vita blinkers passar med strålkastarna, ser ut som ett ihopplock.

Min bil: Länk
zt
80
zteine
E71 X6 40d -13
Håller med dig oljekyld. bytte från vita till klarglas med svart botten på min bil och tycker dom passar mycket bättre till strålkastarna nu, mycket iof för att min bil är svart men var precis som du säger som två mjölkiga hörn på fronten. köpte mina hos schmiedmann, och du, som jag fick vänta.... men efter åtskilliga veckor kom dom och det blev hur bra som helst.

Min bil:
Länk
C@
102
C@||€
328iM -00
zteine: Lägg gärna upp en bild på bilen med dina nya blinkers...
zt
80
zteine
E71 X6 40d -13
Ska uppdatera bilderna snarast... :-)
Visa användare
566
Oljekyld
335it-07
Calle: Om du kikar på min länk så finns min bil med klarglasblinker, både med kromad och svart botten.

C@
102
C@||€
328iM -00
Joo ser bara fint ut på din coupe Oljekyld. Vill gärna se hur det ser ut på en sedan också, skiljer sig litegrann i formen..
zt
80
zteine
E71 X6 40d -13
De tre sista bilderna i andra länken är med klarglasblinkers. Bytte även till svarta njurar för, i mitt tycke, brutalare utseende... men kommer säkerligen att byta tillbax nån gång... ;-)

Visa användare
566
Oljekyld
335it-07
zteine: jäkligt snyggt, svarta njurar passade perfekt på din bil, skulle själv vilja ha det men tror att det ser konstigt ut på min titansilver. Snygga fälgar också! Det enda du saknar nu är kromade blinkerslampor.

bmw original helt klart, köpte kopior först å dom passade inte alls, priset skiljde inte speciellt mycket heller...
zt
80
zteine
E71 X6 40d -13
Vet att många här är allergiska mot svarta njurar men jag tycker det är snyggt och det skulle nog inte va så tokigt på din heller... Är oxå lite sugen på svarta baklysen som dina.
Blinkersglasen passade iaf perfekt för mig. Bara att trycka fast.

C@
102
C@||€
328iM -00
Mmm... passade väldigt bra på din bil Zteine: Blinkern smälter ihop med lyset mkt bättre i och med att det är svart lamphus i båda. Att bilen är svart gör nog sitt till också...

Undra vad jag ska satsa på då, min är ju Titansilver med M-paket.
Visa användare
566
Oljekyld
335it-07
Min är ju också Titansilver, och jag tycker att min kombination av framblinkers och bakljus är väldigt snyggt ihop med kaross och färg. Inga avvikande färger utan allt är diskret och smälter ihop med bilen. Inga problem med passformen på mina grejor heller, BMW original är ju bra och kvalitet men det är ju varken unikt eller speciellt upphetsande.

ev
129
evo
Bmw 325i -10
Bmwtjejen, Vad betalade du för ett par org vita fram blinkers?
C@
102
C@||€
328iM -00
Oljekyld: Vilka framblinkers tycker du var snyggast på en titansilver, de kromade eller de svarta? Och var hade du köpt dina?
zt
80
zteine
E71 X6 40d -13
off topic kanske men... oljekyld; såg att du köpt angel eyes på stylabilen.se, är det bara ringarna eller hela lyktan?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.