|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! 2005-11-03, klockan 18:00 - 21:00 bjuder Förenade Bil in alla BMW Club Schweden-medlemar till den traditionsenliga klubbkvällen. Som vanligt bjuds det på extremt fina erbjudanden, exempelvis: - 50% rabatt på alla Vredestein vinterdäck - 20% rabatt på alla kompletta vinterhjul, prislista finns på Förenade bils hemsida. - Öppen reservdelsbutik med 20% rabatt på alla reservdelar - Loppispriser på utvalda artiklar, ge bud! - 30% rabatt på Castrololjor - 50% rabatt på inkuranta reservdelar. - Slutrea på alla F1 artiklar, 20% - 70% rabatt - Nya Art Cars, titta in på www.forenadebil.se Välkomna! Mvh, Kalle | |
|
Observera att kvällen endast är öppen för medlemmar i BMW Club schweden. Giltigt medlemskap skall kunna styrkas. Medlemskap kan tecknas på plats i vanlig ordning. Mvh - David E BMW CS[Syd]#3624 BMW SC #116 |
|
|
Tack för förtydligandet, David! Mvh, Kalle |
|
BMW 528 |
Hej ! Var och i vilken stad ? Mvh /// BMW Entusiast |
|
Träffen är på förenade bil i Malmö. " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Usch vad man känner sig utpekad David! Busbra skiva btw, tack. MVH Topchop |
|
|
Vad jobbigt, nu måste man göra av med en massa pengar igen ;) Jag ska förhoppningsvis försöka hinna ner. |
|
|
Typiskt att man inte bodde söderut! Då hade man kunnat tjäna nästan en tusenlapp :-( Hoppas ni får det skoj nästa vecka i alla fall! /Marcus |
|
|
För alla som vill så kommer klubbkvällen att efterföljas av en inofficiell middag. Trolig plats för middagen är Rådhuskällaren på stortorget i Malmö. Föranmäl er gärna till detta så att vi vet hur många platser ungefär som ska reserveras! Mvh, Kalle |
|
|
Jag kommer om du undrade Kalle ; ) Vet en T.J som oxå kommer Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Fasen jag lovade att bjuda T.J på mat nästa gång vi skulle till rådhuskällaren vid ett svagt(berusat) tillfälle på knutstorp... hoppas att han glömt det och inte läser forumet :D Mvh, Kalle |
|
|
Trevligt med en liten klubbkväll igen, en liten beställning är redan lagd :) /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Jag tror jag skall offra mig i år. En liten 40 mils tripp till Malmö T.o.R. en torsdagskväll i november kan nog vara lönande, och trevlig. Har lite prylar som behöver inhandlas. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Bert-Ola, Ja bilvårdsprylar är alltid bra att handla! För inte är det väl reservdelar du ska ha? BMW går ju inte sönder!? :) Mvh, Kalle |
|
|
Är otroligt sugen och har bett om ledigt men det är tveksamt om jag får det. Vi har lite för mycket på jobbet just nu. :-( ///Micke Min cabrio → Länk |
|
|
Hmmm man kanske skulle ta folkabussen och hämta nån pall därnere med? Sist det var auktion i Sthlm sluta dom med det pga jag bjöd visst på en hel del grejor.... Asken |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Micke, hör av dig om du får ledigt. Kalle, gå sönder.....nej, men man kan ju byta ut fungerande delar med nya. Sen är det ju alltid trevligt att språka lite med er skåningar, speciellt när man inte kunde vara med på Südschleife i år. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Trevligt event! Tack alla! MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Det var trevligt... Dessvärre blev nästan alla bilderna på M6:an dåliga, då batteriet inte tillät blixt fotografering. :-( Men någon fin bild på 130ian blev det. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Tack till Förenade Bil (och rådhuskällaren :)) för en mycket trevlig kväll! Mvh, Kalle |
|
|
Jaså, du har vaknat till liv nu Kalle? :-) ///Micke Min cabrio → Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.