|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Inga 18 mil den här gången men ändå knappt inkörd... Länk ___ //Ulf | |
| 930 mil på 5 år är ju inte mycket. Undrar vad den går för? | |
|
Visst är det väldigt lite, men det känns ju ändå inte speciellt unikt med tanke på bilens ålder. " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Kanske inte unikt men jag tror du får leta ett tag om du ska hitta en E46 -00 med under 1000 mil på mätaren och det även om du inkluderar Tyskland i sökningen. Hur som helst är den svårvärderad... ___ //Ulf |
|
|
Det är sant, bilen är ju knappt inkörd. Den är ju även väldigt svårvärderad precis som du skriver. Jämför man med den där 535:an E34 som var till salu med under 5000 mil på mätaren så är den ju mer ett samlarobjekt. Detta är ju mer "bara" en hyfsat ny bil med lite mil. Det är ju ingenbil för en samlare, om man inte har väldigt långsiktiga planer...:) " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
| Cromad nummerplåtshållare, rejsig farbror. Undra vad mer som stylats.;) Tycker faktist i allmänhet att extremlågmilade bilar är på tok för dyra. Bara för att bilen har få mil så är den inte ny, och diverse ålderskrämpor får man räkna med oavsett antal mil. Dessutom så fort man börjar köra ett par mil så sjunker värdet som en sten... | |
|
Svår bil. för mycket mil för att de skall vara kryss i taket, men ändå enormt lite. Bilen lär bli en bruksbil när den köps. Gissningen prismässigt får bli 180 kkr. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Usch o fy, jag såg nu att bilen har chromline utförande(handtag/lister). Jag drar av 10 kkr på mitt pris ovan :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Chromeline - då lägger jag till 10! ;) |
|
|
Håller med Mixtus, jag älskar chrome!!! " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Det finns alltid en udda grupp som har fetischer.... Det säljs ju bmw bilar med lila skinninredningar osv :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Bilen borde gå för 150k. Du måste fortfarande byta alla vätskor filter och säkert en del slangar som kan läcka... En bil åldras utan mil... Asken |
|
|
Asken Har du fått sålt din 318 compact? " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
| Tycker det är väldigt överdrivet att tro att man ska behöva byta en massa slangar och så på en bil som är 5 år gammal och har gått strax under 1000 mil. | |
| C: Svensson. Done:) | |
|
Håller med Åsbrink ovan. De är en sak med slangar/packningar osv som torkar på tex en 15 år gammal bil som rullat 31 mil men den här E-46'an tror jag inte det är några som helst problem med. Tror heller inte att den som äger den kommer släppa den för 150". |
|
|
Åsbrink: Läs skillnad mellan en del och en massa. Mvh Asken |
|
|
Det var inte ens några problem med packningar och slangar på en 15 år gammal 31-milare trots att den inte rullade en meter på 12-13 år... Mvh /Janne |
|
| Asken: Slarvigt av mig. Min poäng var dock att det knappast är NÅGON slang eller annan gummidetalj som är gammal på något sätt på en -00 som rullat 1000 mil. | |
|
Vad är det för slangar som tar stryk av att inte användas? Är det inte framför allt uv-strålning som bryter ner gummi? Tror priset är ungefär som wendtan skriver runt 180'. Släpper han den för 150' är jag helt klart intresserad trots att jag egentligen inte söker e46 coupe'. I somras sålde farsan en importerad 328ic-00 för 150'. Racerbilen: Länk |
|
| wendtan: Lila skinninredning ... då höjer vi 10 till! ;D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.