|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon med erfarenheter gällande passform, utseende, sound och ljudnivå? Länk Har fått nys på ett begagnat (aldrig monterat) men vill veta om det är värt jobbet/pengarna att köpa det. ///Micke Touringklubben: Länk | |
|
Ingen? ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Det är ett av de bästa systemen, perfekt passform, MYCKET bra kvalitet och ljudet är underbart. Livstidsgaranti. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
ja håller med M3_lover,silket ljud där e.. mmmmmmmmmmmm |
|
|
Jag me! Hur har det gått Micke?! Har du fått på systemet ännu? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Transportbolaget lyckades ha sönder det men ett nytt ska vara på väg. ///Micke Min cabbe: Länk |
|
|
JEEESUS! DHL by any chance??? DANNE Min bil: Länk |
|
| Jag har faktiskt ingen aning vilket bolag det var. | |
|
Micke Olsson kan du återlkomma medresultat funderar på sättadit ferrita medvad fick du ge för det och vad var det för slurör du valde .. ? Mvh/ Daniel |
|
|
Som sagt, nytt men ändå begagnat. Men nu blir det ju ännu nyare. :-) Mitt pris inkl frakt är 3325:-. Till 328:a finns bara sportutförande om man väljer ur standardsortimentet. Just detta är 2x2˝med ändrör 2x3˝. ///Micke Min cabbe: Länk |
|
|
Ferrita systemet tycker jag låter mycket bättre än ex Supersprint. Kompisen har det på sin och jag tycker det låter tamt, nästan som orginal. Det högsta ljudet borde man få med ett Eisenmann supersound 2x83mm och en kattersättare, 1BJÖRN på forumet har det på sin fina M3 f.ö. Dessa system har jag ingen erfarenhet av dock: G-Power Ac - Schnitzer Mk- motorsport Remus Köhlers system Bilen:Länk /Henrik |
|
| jag har ett ferrita på min 320 låter mkt gott tycker jag !! helt klart mycket bätre än de gamla..=) | |
| DHL it was! andra gången de händer för mig, förra gången backade dom över en pall med ett kjolpaket... nåja, han får ju ett helnytt nu så de kan ju ite vara bättre =) | |
| Levereransveckan på avgassystemet är v. 45 btw Micke, fick veta de idag... | |
|
Frågan är bara när? ///Micke Min cabrio → Länk |
|
|
Ahhhh... Nästa vecka ju. :-) ///Micke Min cabrio → Länk |
|
| jepp =) hoppas jag har de här fort som fan så de ordnar sig | |
|
DHL börjar jag tvivla starkt på. De gör bort sig hela tiden. Inte mindre än tre dagar sedan "glömde" de bort att hämta en pall från våran firma som skulle ner till Skåne. Deras enda kommentar var: "Du får väl skicka det flygfrakt då om det är så brottom. Det kostar 3,500." DANNE Min bil: Länk |
|
|
Snackar ni om hela systemet eller slutburken? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Från kat och bak. ///Micke Min cabrio → Länk |
|
|
Hur går det micke? Du får höra av dig när du har satt på grejerna! MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.