|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
"Hubbe ger BMW M6 vad den tål" Länk ------ Länk Länk | |
|
Grodan: Som sagt bilen är tung och de 507h/k behövs verkligen |
|
|
:) ------ Länk Länk |
|
| Härligt att Staffan Berglund är tillbaka i rutan! Nu ska dom bara göra sig av med Henrik Kumlin så kanske vi får ett BRA motorprogram i rutan igen. | |
|
Runt Mantorp Ring i halvvått före så gör den inte sig rätt och lite väl dämpat motorljud. Eisenmanndämpare där bak skulle göra susen :) Dagbok:Länk |
|
|
Är det bara jag som tycker att bildkvaliten på programet var dålig? I övrig så är Mera Motor ljusår bättre än Autobahn. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Staffan Berglund är grym! ------ Länk Länk |
|
|
Förresten, vad tyckte ni om lackeraren, eller snarare konstnären? Jag tyckte inte om bilarna som han hade målat på, men om man ser det på ett konstärligt-perspektiv så var han riktig bra! ------ Länk Länk |
|
|
Hrmpff...Staffan Borglund är hans riktiga namn iaf :) Mvh Janne. |
|
|
Killen från Frankfurt inslaget lär dom ha värvat direkt från Autobahn... Annars ljusår bättre än Autobahn, men det var ju väntat... Brukar inte flyttad sändningsdag/tid vara första steget mot nedläggning? Man kan alltid hoppas! Keep Your Distance! |
|
|
Borglund har klass, han inger mer förtroende som motorjournalist än de flesta andra stollar som dansat runt i rutan senaste tiden, i bl a Autobahn, Prestanda... Ingen lär heller sakna Borglunds företrädare, Matsson eller vad han nu hette. Programmet var ganska OK, men Hubbe var en gigantisk flopp, likaså den där snubben i Frankfurt-reportaget. Imponerande att se billackeraren, killen har verkligen talang och kan det han gör. Än om bilarna som sådana inte riktigt föll mig i smaken... En "Fast and the furious"-moddad Suzuki Swift Cab med flames... Nja! :D //Chrille |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
visst var väl bilden kass? jag hade digitalfyrkanter över hela bilden. iofs 42", men när de andra kanalerna är ok så borde väl TV4+ vara lika bra? Hubbe kan verkligen köra bil, men jag tycker ändå det är tråkigt när de ska åka runt och misshandla bilen på det sättet han gjorde. sedan är det lite "tacky" att avsluta med det kaxiga "nu ska jag lämna tillbaks bilen, för däcken är slut". jag menar, vem som helst ett IQ som räcker för att andas kan lägga donuts med en M6! svårigheten är istället att göra ett kreativt inslag med finess. mvh Johan |
|
Nu skäms jag. Det är klart att han heter BORGlund och inget annat. Tror jag blev förvirrad av att jag läste ett inlägg av en BERGlund precis innan. :) Jo, bilden var stundtals dålig. Sämst var den när Borglunds (nu blev det rätt op en gång!) reportage efter mycket om och men äntligen kom igång. |
|
|
Johan: Har också 42" plasma. Bilden var helt OK i reklampausen, så det var nog själva programmet som det var fel på. Kändes som att titta på en websändning. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Kändes lite budget-produktion. M6 är ju en tuff bil men måste reportaget bara innehålla slowmotionbilder på burn outs? Sen låter ju Hubbe exakt som Vanheden i Jönssonligan... :D |
|
|
Clubsport: Han kommer från ZTV så långt ifrån är det inte :) Johan: Även jag har 42" och bilden var riktigt dålig. Skönt att det var fler som hade problem iaf. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Håller med om att det fanns kvalitetstecken i programmet. Århundradets bil var bra, frågan är vem som producerat den biten? Kul att se mer av M6 men det var verkligen fel person i bilen. Sen behövs det just kombibilstester och bruksbilar i ett seriöst motorprogram. Det är ju sånt gemene man intresserar sig för. Inte bara superbilsåkande med bredsladdar på flygfält. Det är ju bara vi som gillar sånt =) bayrische gewalt- mit klavier und trompetenklang |
|
| Har autobahn slutat att sändas? Eller var det bara jag som missat det i progamtablån nu i veckan?? | |
|
Det har bytt sändningstid, sänds på söndag istället. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Uppläggen av inslagen i Autobahn är det virrigaste jag sett. Håkan |
|
|
Håkan, det du beskriver som virrigt kallar mediafolket "nytänkande", "fräscht" eller "stilfullt upplägg" Tyvärr blir det bara virrigt om det görs av amatörer.... En del programmakare försöker göra motorprogrammen flashiga genom massa hippa kändisnamn eller nya "coola" uppslag. Det blir väl inte riktigt så lyckat alltid kan vi konstatera. Huvuddelen av tittarna söker fakta och omdömen av kunniga, förtroendeingivande personer. Inte subjektiva omdömen av orealistiska projekt/studie bilar eller kräkframkallande "tuners". Tacka vet jag Christer Glenning!! ;-) bayrische gewalt- mit klavier und trompetenklang |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.