|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
www.race.nu/~cell/Tobbes/BMW%20TURBO.wmv Skapligt drag, jag klocka 100-240: 13 sec, och 0-100 under 4!! | |
| Verkar fullständigt livsfarligt att köra så på allmän väg. | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Hihi, bra drag under galoscherna! Synd att de har lagt in musik, hade varit coolare att höra enbart motorljudet :) |
|
Tror inte man hunnit med:) Länk |
|
|
Ja jävlar! Mer filmer med den bilen önskas! Undrar hur fort den skulle gå med en annan utväxling. Verkar ju helt livsfarlig! "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
var är länken -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Daniel.F: www.race.nu/~cell/Tobbes/BMW%20TURBO.wmv |
|
|
Trevlig film, men synd att musiken fanns med.. Någon som har mer info om bilen? MVH / Jacob |
|
|
jävlar va den går =) |
|
|
Dra åt he.. det var helt sanslöst, vad varvade han den till egentligen (det svarta bakom röda fältet!!!) Sånt piggar upp. Tveksamt om man hängt med me hojen. Mvh //Sibbe Länk |
|
|
Rött kommer på runt 6200 rpm (M20B20?), och att varva med ~8000rpm med en turbo-M20 är väl inte helt ovanligt..? - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
Vad är det för bygge? 700hk tar man knappt ur en m20 bayrische gewalt- mit klavier und trompetenklang |
|
|
KAN ju vara en M30, också... Dålig på ljud, jag. - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
Den bilen gick bra den!! :) Borde väl gå att få ur 700hk ur en M20 om muppen får ur de i sin 200sx...dock krävs ju de värsta av de värsta då!! Annars låter ju en M30 väldigt vättigt att de kan vara... Men de kan ju lika gärna sitta en M3-snurra i den också så. |
|
|
Det där var sjukt! Som sagt, finns det mer info om den bilen nånstans? /J |
|
|
faaan!!!! vill att min 325:a ska gå så också :D!! ge mig den motorn..hehhe BMW CS Nr:06086 Länk |
|
| Måste spöa motorn duktigt med sådana höga varv | |
|
Förmodligen är den bygd för de varven, och bör således hålla. Annat är bara dumheter, kostar ju bara pengar. - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
Ja j-vlarrr!!!! Det här var maffigt! Jag kommer ju från Eskilstuna, så är det nån som sett "BMW-Bosses" Glanz-schwarze E3 3.0 CSi Kompressor? Den går nog faktiskt ännu bättre, kan jag säga, men hela den skapelsen är ju å andra sidan i det närmaste "mentalsjuk"....Helt i originalstuk, i princip, men under ytan....mums... Jag har bilder på den bilen i min andra dator, så ge mig litet tid, så skall jag presentera dem. Bilen är otroligt vacker :-) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
KRAFTWERK: Jo,den blien är verkligen vacker,och framför allt brutal!! Han brukar ju bjuda på lite uppvisningar under gasa mer-träffarna...låter riktigt maffigt!! Men har han 700+ i den? |
|
|
Hej och hå vad det gick :D Men varför envisas alla med att lägga oväsen på sina hemvideos, så man inte hör motorljudet? :-( Mvh, Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.