|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Kan det inte vara samma bil som ni pratade om tidigare i forumet fast man kanske har skruvat upp mätaren till rätta siffrorna... |
|
|
Länk samma 530iM touring till salu igen? BMW CS #5139 |
|
|
Ja, det borde det vara, killen som köpte den kallar sig för "Chalm" och säljaren heter "Christer Alm". Wanna know how it feels to Die? Touch my car, and you WILL find out! |
|
|
Lite OT kanske: Ytterligare en intressant tråd! Detta är mitt första inlägg, har suttit och läst här ett par dagar nu. Det finns mycket här som är nyttigt att läsa när man ska köpa sin första BMW, tack till alla som delar med sig av sina erfarenheter! Jag letar efter en 330 xdAT eller en 530 dAT 2001-04, har inte bestämt mig; just nu lutar det nog mest åt den senare. Inte lätt att bestämma sig med det stora utbud av fina bilar som finns; samtidigt som man blir oroliga av allt som skrivs om skruvade mätare och dåliga automatlådor.... Med vänliga hälsningar Erik Nyström |
|
|
J.L: annonsen är borta. Noterade du mätarställningen? ___ //Ulf |
|
| Programmer: Tror de va runt 14.000 snåret. | |
|
Den var runt 11.000 mil nu, kan stämma med att den 2005 var på 8000 mil.... BMW CS #5139 |
|
| Programmer: Det stod 11000 mil på mätaren i annonsen, att bilen i själva verket gått längre tyckte antagligen säljaren var oväsentligt... | |
|
Är det inte samma bil som är tillsalu igen?Länk |
|
|
Ja de ser ut som det. Reg nummer är XJJ198., Tyvärr kan man inte längre se chassie nummer på vv:s fordonsfråga Bilen är tagen i trafik 2005-10-03 och signaturen "chalm"s inlägg är skrivet 2005-10-04 så de mesta talar för att de är samma bil. Den ser även ut att ha den manuella kliman med vred, vilket är ganska ovanligt. Ännu ett reg. nummer att memorera. BMW CS #5139 |
|
|
Det är med all sannolikhet samma bil. Manuell klima och avsaknad av multiratt är en "raritet" på 530iT med M-sportpaket... ___ //Ulf |
|
| Var inte den svart den andra | |
|
Den var topasblå och manuell samt saknade navi, multiratt och automatisk klimatanläggning så det stämmer till 100% på bilen i annonsen. Har för mig att annonsen 2005 hade bilen fotograferad nära vattnent, typ på någon kaj. ___ //Ulf |
|
| ehh kolla Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.