|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag gissar på 90tkr ;) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
hehe... en annan vet ju ;-))) ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| Jag gissar också på 90 eller strax därunder (och jag vet faktiskt INTE denna gången!) | |
|
Viktor: så går det när man emigrerar ; ) jag är väl oxå diskavilificerad annars hade jag gissat på nåt mellan 88-92 Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Ni var lika duktiga som vanligt :) Nu så började ju hela tråden lite fuskigt, eftersom Rolex hade både sett och memorerat mitt annonspris, vilket ju förstås underlättar uppskattningen. 90 000:-, jämnt och fint, var vad jag erhöll i utbyte mot bilen! Gemini, Dessvärre finns det många buskar på marknaden, precis som du säger :-/ Hoppas att kunna hitta en av de fina. Om du ska sälja din - skicka ett mail ;-) Scheckheft, Schnitzers bil är helrätt förutom två för mig viktiga punkter: Miltalet är i mitt tycke för högt för en entusiastbil och AC är defekt. Vi får se vad som dyker upp. Tack alla för er input :) Mvh, Kalle |
|
|
Kalle: jag tror inte bara det var Rolex som sett din annons ;) ___ //Ulf |
|
|
Kalle Hansen: Vad vann jag nu då???? ;-) Du måste vara mkt nöjd med detta pris antar jag? Bra betalt men den som köpte den fick ju en fin bil att åka många (troligen) problemfria mil med! - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Rolex, Jag är nöjd med priset. Tycks ju inte helt lättsålt med stora bensinslukande bilar, även om jag tror att ryktena är något överdrivna. Bilen såldes en dag efter att jag lagt ut den med det nya priset (först begärde jag 105k)! Jag hoppas också att de nya ägarna får många och problemfria mil i den trevliga bilen. Hade aldrig sålt den om jag haft lite längre att köra varje dag/vecka. Mvh, Kalle |
|
|
Kalle: Snick-snack: du fick 61k och en Lada Samara i inbyte..... Asken:) |
|
| Precis! Du var också het på gröten när jag mailade med min falska e-postadress och erbjöd några guldkedjor och en rostlagad Golf-diesel. Säg som det är ... | |
|
Skulle vara intressant att veta vad en 750-95 & uppåt gått för. Har varit ute efter en sådan en längre tid, men man verkar övervädera bäde skick och pris på dom flesta. Någon som har sält någon 750 och vägar berätta? mvh Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.