|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
I tisdags såldes E38:an iväg till en trevlig familj från Malmö. Info om bilen och ett gäng foton finns här: Länk Test av värderingspanelen (ni brukar ju ha rätt!): Vad tror ni att bilen såldes för? Mvh, Kalle | |
|
Gissar på 90.000kr eftersom du annonserat den ett bra tag och antagligen inte släppte för mycket på det ursprungliga priset som var 95'. Verkade väldokumenterad och fräsch. Även fast bilen var grönmet och inte den mest attraktivaste så finns det alltid köpare som kan tänka sig denna kulör, speciellt ihop med ljus skinnklädsel som ihop blir smakfullt enligt vissa. - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
Scheckheft |
Hej Ansluter mig till Rolex gissning. Mvh Scheckheft E9:Länk Letar M5E34 |
|
Kalle Hansen: Få jag oxså gissa priset? |
|
|
starre, Sorry, du är diskad :D Mvh, Kalle |
|
|
Kalle 85.000kr släppte du den för? Men varför sälja en så fin lågmilare, har du nån annan på g? Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Dragolito, Jag bytte ju rakt av mot E30:n :) Skämt åsido... 740:n var verkligen underbar, men helt fel bil för mina behov. Jag kör cirka en mil om dagen - till och från jobb (5 km åt gången) och med denna körning ville 740iA -95 gärna sörpla i sig 2 liter per mil av den goda 98:oktaniga soppan. Jag kommer att ångra mig varje gång det vankas längre resor, men då får jag tänka tillbaks på 740:n och de sköna tider vi hade tillsammans, kanske framförallt de 250 milen vi avverkade på Autobahn i somras - där kände hon sig verkligen hemma! Lite kul: jag körde lika många mil med 740:n på tre månader som jag körde på ett helt år med 525:an jag hade innan. Mvh, Kalle |
|
|
Glömde ju den viktigaste anledningen till att 740:n såldes... tanken är ju att den ska ersättas av en M5 E34, som endast skall köras på sommaren och stå i garage övrig tid. Mvh, Kalle |
|
|
Jag tror du fick 89'... / Mvh Joakim Länk |
|
|
88' ___ //Ulf |
|
|
Kalle Okey, det låter kul med ett M5-köp ;) Såg du den som kom in på Powerbörsen nyligen för 100.000kr? Ser ruskigt fin ut men fel fälgar i min smak. Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Dragolito, Såg den. Skicket såg superfin ut i lack osv, men det är för mycket som avviker från original för att man ska kunna motivera det höga priset. Min M5 ska vara i 110% originalskick, och då kostar det ju en slant om jag måste byta ut hela bilen för att få den i det utförandet. Tackar för tipset! Mvh, Kalle |
|
|
Kalle Självklart ska du ha den helt original ;) bäst och snyggast så. Lycka till!! Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
Scheckheft |
Kalle: ta pengarna och köp Schnitzers M5 :) Mvh Scheckheft E9:Länk Letar M5E34 |
Gemini__ |
Kalle Hansen: Kul att du kommer köpa en M5 E34, jobbigt att hitta ett fräsch exemplar bara. Men de finns, det gäller bara att ha tålamod. Mvh: Thomas Länk |
|
79' tippar jag..Maxpris ;) Mvh Janne. |
|
|
Säg nu kalle!!!!! :) Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Jag kan avslöja att en av er har gissat 100% rätt ;) Mvh, Kalle |
|
|
*hehe* driver du med oss eller? Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
89? Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Nu blev det ju lite lättare, dags att kliva in på banan: 88' Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.