|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Finns Ford och VW i Dalarna men osäker på om någon tillhör länstrafikgruppen. I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way |
|
|
A Lind: O/T Har du målat fan på väggen? =) Polisen kör alla sorters bilar så att utgå ifrån att de sitter i en Volvo är det största misstaget man kan göra. Sen har jag för mig att man får köra 48 timmar efter att ha blivit av med körkortet men om det stämmer är jag inte 100 på. Har aldrig fått mitt indraget eller några böter ..*peppar, peppar* |
|
| men då kan jag intyga att tar dom det på plats får man köra 48 timmar... | |
| 180 så kan du vara glad att det inte blev åtal för vårdslöshet i trafik. Jag åkte på det när jag var 19 och dum, villkorlig dom (dvs det står i registret att du är straffad), av med körkortet i två år. Tar det betydligt lugnare numera, inte bara för att det är jäkligt surt att bli av med kortet så länge (och dessutom vara tvungen att ta nytt, som man är om det dras in mer än ett år), utan för att det faktiskt är riktigt farligt att köra så fort. Bilar som kraschar i de hastigheterna är ju knappast identifierbara som bilar efteråt... | |
|
jag blev åtalad. heheh, men de glömt nu. jag har 6 månader kvar att vänta sen ska jag börja övningsköra nån som vill vara träningsinstruktör nån frivillig kanske heheheheh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.