|
Sida 8 av 10
|
|
|---|---|
|
evers: Var hård mot dom, jag fick ett slutpris på 290.000 och bättre däck. Keep Your Distance! |
|
|
clubsport: kan du inte ringa mej på 070-8845236 ikväll eller imorgonbitti? mvh evers |
|
|
spannande spannande. .. Men sluta snala nu grabbar, tusenlapp hit eller dit :P Rent spontant tycker jag man ska placera sig lite hogre och kolla annonserna pa dom riktigt fina "okomplicerade" kopen. Blir ju sakert lika billigt(las: dyrt) i langden. Det ar rent spontant alltsa, har inga direkt konkreta expemplar mer an kompisar som "kompromissat" lite vid M3 kop och fatt aldre/importerade/bristande utrustninga bilar och sen alltid klagat over det, och i slutandan lagt ner mer pengar pa att uppgradera och fixa grejerna. Gor en budget pa 350k istallet och kop direkt en fullutrustad M3a fran BMW med 1 agare och full historik pa samma verkstad. DA kan du krava _perfekt_ skick, nya dack, vinterfalgar och sa vidare.. jaja, kanske latt att saga, men det ar mitt rad. Tror du far mer att valja pa, ett sakrare kop, och faktiskt samma pris i slutet. Johan, du vet ju uppenbarligen VAD du vill ha, synd att du snalar och velar sa mycket :) Accepetera att det kostar .. |
|
|
evers: Hur gick det hos Landrins? Keep Your Distance! |
|
|
han ringde idag och sa att bilen är klar för leverans imorgon, tisdag vid lunch. När och av vem fick du 290 som pris och med vilka däck?? mvh evers |
|
|
evers: Han skulle fixa bättre däck. Ska kolla upp vad karln heter. Han gör mycket business med min chef därav det skapliga priset. Keep Your Distance! |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
snoo, jag är ytterst medveten om att mina krav inte stämmer med vad jag kan betala. däremot har jag ingen brådska, utan köper rätt bil för rätt pris när den dyker upp. jag har redan haft två möjligheter som har varit ytterst nära att bli av. om jag inte hade varit så uppe i slutspurten på mitt husbygge så hade jag klippt en av dem. jag är övertygad om att jag kommer att ha en M3 innan våren är här! och jag kommer inte att ha betalt för mycket för den.... Mvh Johan |
typiskt, snacka om dröm-M3. fast tyvärr över min budget, men ändå ytterst prisvärd. supersnygg färgkombination och helrätt utrustad. saknar igentligen bara 19" för att vara komplett. fast å andra sidan innebär det en utgift på 20000 kr. Länk Hoppas länken funkar! Mvh Johan |
|
Nix, länken funkar inte... / Mvh Joakim Länk |
|
|
Sorry...direkt-klickning funkade inte...däremot "öppna i nytt fönster"... :) / Mvh Joakim Länk |
|
konstigt, för mig funkar den. länken går till en mycket bra utrustad M3 SMG -03, individual Estorilblå met med svart/estorilblått läder. 6000 mil, 34900 euro. mvh Johan |
|
...och jag glömde ju kommentera den... :) Ser läcker ut, och mycket bra utrustad...! Med en Euro på ca 9,30 och lite prut...så borde man hamna strax under 300'...hmm... / Mvh Joakim Länk |
|
|
Johan: Dra av 20,000 också i tappat andrahandsvärde pga den horribla inredningen! ;o) |
|
nja, med tanke på att den är en av de 20 billigaste på bmw.de så tror jag inte ens man får ner den till 34'. kanske 34500 eller ett par hundra euro billigare. med hemtransport och 19" så är den uppe i 350', tyvärr. men ändå prisvärd, med tanke på vad som finns på marknaden i Sverige. framför allt prisvärd i tyskland, med tanke på att de står väldigt högt därnere. mvh Johan |
|
Jag menar du får räkna med det som en "kostnad" när du ska sälja sen. Personligen hade jag inte vågat köpa en bil med blåa säten, även om jag hade gillat det själv. Finns det någon mer kräsen grupp en begbils-köpare? |
|
Acey, jag håller med dig i princip. just den här kombinationen tror dock till och med jag, som är världens mest luttrade bilköpare/säljare, skulle vara säljbar. fast det är klart att man måste hitta rätt köpare. synd att de inte gick att få med samma typ av inredning som M5 E39, för personligen tycker jag den svart/grå inredningen är läckrast av alla. mvh Johan |
|
Johan: Glöm inte hur svår den där Arizona sun inredningen var :) Jag är med Acey, den inredningen skrämmer fler än den lockar. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
ufo: Jag har 2 st frågor till dig: Hur motiverar du en prutmån på 2.641 euro på denna bil?? Vart växlar du euro för 9,30?? Bara undrar!! Svara gärna!! /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
Rolex, 9,30 eller tom lägre går att få med överföring. Testade det hösten 00, mycket ekonomiskt och mindre risker. Men man måste till en bank och plocka ut pengarna förståss.... |
|
|
Dagskurs. 1 Euro = 9,15 Svenska Kronor 5 Euro = 45,77 Svenska Kronor 10 Euro = 91,53 Svenska Kronor 25 Euro = 228,84 Svenska Kronor 50 Euro = 457,67 Svenska Kronor 100 Euro = 915,34 Svenska Kronor mao 350000 E = 320 369,00 SEK eller är jag ute o cyklar? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.