|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Sålde bilen i Fredags efter 5 dagars annonsering endast på Blocket. Skulle vara kul att höra vad ni tror jag fick. 330d T Silvermet, Sv såld, 9400 mil Komfortpaket, Sportstolar, Svart helskinn dragkrok, dvd/takskärm , larm , 17" med frikstionsdäck (Inga sommarhjul) Bes i Juli och nyligen gjord Insp 2. Det som inte var bra på bilen när jag sålde den var att bromsbeläggen runt om behövde bytas, stor spricka i framrutan och så ett par 25 cm långa repor på högerdörren under list. Förutom det skulle skatten betalas nästa mån. Gissningar? sw | |
|
225000kr Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| En matta, klackring, tandguld, samt en cittra BX... ;) | |
| 160 000 kr. | |
jimmy/bmw |
189 000 kr |
|
Kul att det kommer gissningar med en noggrannhet ner på 1000-tals kronor när ingen vet vilken årsmodell det handlar om. Flåklypa |
|
|
Fläklypa: Ett tips, titta i Wadstedt79:s användarprofil. Länk /Micke |
|
|
Och sorry för felstavningen (Jag är en av dem som saknar en edit-funktion. :-( . /Micke |
|
| Och för att skingra dimmorna ---> 2002 ;) Länk | |
|
210' Mvh Johan |
|
|
174' ___ //Ulf |
|
| Gissar på 170kkr | |
|
185.000:- E46 fantast!!Inne på min elfte för tillfället..Och fler blir det :-) |
|
|
Säg nu snabbt. Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| 190.000:- | |
|
168 000 kr Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
179856.- |
|
| Di.se gissar på 151 000-163 000 kr men jag vidhåller klackringen, tandguldet och mattan. ;) | |
|
167 347:50 kr /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Grattis Programmer som var närmast. Bilen gick för 175" vilket jag inte är supernöjd med men ändå ok efter så kort tids annonsering. Kul dock att se spridningen på gissningarna. 151"-225" var ganska brett faktiskt........ |
|
|
7 kkr bort var ju inte helt illa. Gratulerar till försäljningen! Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.