|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad är det för storlek på dina hamann hjul? Har du några bilder på bilen? Själv funderar jag starkt på hamannfälgar men är osäker om man får byta skivorna bak till större eftersom man kan se dem tydligt med hamanns hm2 el pg2 tex. |
|
| Det är 19", personligen tycker jag inte det ser konstigt ut med bromsarna, kan lägga up en bild imorgon om jag hittar usb kabeln till kameran... | |
|
Här kommer ett par bilder jag har på datorn, vill du se närbilder är det bara att säga till... Länk Länk |
|
|
Tack för bilderna. Det såg riktigt bra ut. |
|
|
Mad- Så ska det se ut! Helt rätt. DANNE Min bil: Länk |
|
|
MT5: Tycker med det, inte såg väl bromsarna små ut? Dandelue: Tack, tog en titt på din och den var kanonsnygg, maila om du ska sälja den framåt ;) förresten är det inte rätt ovanligt med "stora" kliman på E34or? |
|
|
Mad- Tackar. Jag e supernöjd! Stora kliman är inte så ovanlig i E34... men det finns en del utan. För mig var det ett krav. DANNE Min bil: Länk |
|
|
Dandelue Det förstår jag, är ju både snyggare och bättre... Letade efter E34 540 eller M5 för ett par år sen och de flesta jag tittade på hade bara AC (Kliman var ett krav även för mig...) därför blev det en E36 istället den gången... |
|
|
Vi kan byta om du vill? ;) DANNE Min bil: Länk |
|
| Hur mycket vill du ha imellan? ;) | |
|
Eh... Jag ångrade mig. Du kan behålla din sedan... ;)) DANNE Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.