|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Funderar på att köpa fälgar till min m5a. Tänkte på fälgar med breda kanter. Ska man ha 18" el 19"? Vilka är snyggast på e39? | |
svavelvinter |
breyton magic 20" tycker jag är snyggast, helt klart efter det breyton spirit |
|
Ska du ha fälgar med bred kant ska du absolut inte ha mindre än 19" då dom kommer se ganska små ut i så fall... Breyton fälgarna som näms ovan gör sig väldigt bra på e39:an,men vill inte ens tänka på vad nypriset är inkl däck,uuhhh,dyrt!! :) |
|
| 19" ser snyggast ut tycker jag. 20" ser lite vräkigt ut men det finns ju folk som vill ha det så också så. | |
|
Håller med Goldcom. 19" BBS LeMans är absolut snyggast, hands down :D Mvh, Kalle |
|
|
Vad tycker ni om hamanns hm2 el pg2? |
|
|
Jag gillar i princip inga av Hamanns produkter, och fälgarna är inga undantag. Hartge Classic är ett snyggare val, i min mening. Mvh, Kalle |
|
| Jag har hamann hm2 19" fälgar på min och det ser mycket bra ut, lätta att tvätta också... tycker att 18" ser för smått ut på en stor bil som e39... | |
|
finns väl breyton kopior...? någon som vet något om kvaliteten på dessa? |
|
| Vad heter dessa breyton kopior o vilka är återförsäljare? | |
| åker man på tullavgift om man köper fälgar på ebay? | |
|
Inte om du köper från ebay i europa. Mvh |
|
|
www.molway.com ingen som vet nåt om dessa kopior? |
|
svavelvinter |
vem vill ha kopior när det finns äkta vara? lätta på lädret och sluta vara fejk :) har man en m5:a kan man fan inte ha fejkfälgar, skämmigt |
| Håller med svavelvinter "ser" inte bra ut med kopior, kolla på tyska ebay, finns ofta breytonfälgar till bra priser där, om jag bara hade haft lite mer tålamod hade jag också köpt därifrån - enda nackdelen mot amerikanska ebay är att de konservativa tyskarna sällan använder paypal :( | |
|
19" BBS Challenge gillar jag skarpt på E39... DANNE Min bil: Länk |
|
|
Har inte tänkt o köpa kopior. Det jag har tänkt o göra med bilen till vintern kostar närmare 150000kr. Skadar inte om man kollar runt lite. Funderar på Maya stm fälgar. Vet ni vilka de är? |
|
| Så vissa av er här skulle alltså hellre ha kvar orginalfälgarna än att köpa ett par kopior av tex BBS eller Breyton om ni inte hade pengarna till ett par orginal? | |
|
Kopiorna tillverkas ju av stora tillverkare som gör alla möjliga modeller ex Länk. Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
| Om jag inte hade haft råd med t.ex. BBS eller Breyton så hade jag köpt en annan fälg som inte är en kopia, själv köpte jag Hamann fälgar istället för en kopia på BBS LM som jag tycker är den snyggaste fälgen till E39 (men på tok för dyr) | |
svavelvinter |
Jag håller med mad_metzger, har man inte råd med breyton, bbs eller hamann osv, då köperm an helt enkelt billigare fälgar |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.