|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Att någon bara vågar hälla i alla tillsatser m.m. som finns. Risken är att motorn tar skada eller allt runt omkring som får jobba med Acetonet. Är man så rädd för att förbruka mycket bensin så kanske man ska köpa en liten Fiat. Hur många köper en BMW för att spara soppa!? Om det funkar med Aceton och det inte finns några följdskador så är det toppen. Men bara att chansa!!?? |
|
BMW_M3 |
har man nu en 2,8 3,0 osv så tycker jag man ska tänka på hur den kommer dra bensin i förskott o inte häla i massa grejer o magneter o annat skräp. om de nu ska va att man e snål så köper man en 316 eller 318.. o inte snålar så mycke. heheh men men det e bara vad jag tycker |
|
micke.l ""magneter som fot inlägg funkar då det vet jag men i bilar det vete f-n aceton det skall jag prova ,var köper jad det ? mb 300 jag tror på det,bränsle tillsaser..""" Jaså, magneter i fotinlägg funkar...?? Hur vet du det?? Vad märkligt att inte den seriösa läkarvetenskapen verkar ha samma åsikter om detta!? Om nu magneter i armband, madrasser, iläggsulor och gud vet allt verkligen skulle fungera. Är det då inte märkligt att det samtidigts gapas och ojjas om att folk blir jättesjuka av magnetfält....... Alltså, magnetfält är jättebra att ha i skorna under fossingarna, men har man det framför ansiktet i form av en bildskärm eller annan elektronik eller i elnät i bostaden, då är det himla farligt. Jag ser ett allvarligt motsatsförhållande i dessa påståenden som gör att hela saken blir rätt fånig. Om magneter skulle funka oavsett lindrande eller skadligt så skulle väl studiotekniker/arbetare vara antingen den sjukaste eller friskaste yrkesgruppen i landet!? De har ju gott om högtalarelement och annan elektronik runt sig hela dagarna...... Placebo verkar överallt och på alla...... Dr Tinnitus |
|
Paap Reeder |
... helt rätt Tinnitus! Och skulle det bero på magnetfältet kan nog en äldre mobil typ Nokia 2210i göra susen .... speciellt om man har någon att ringa till. Att som någon beskrev behöva lyssna på fröken ur timmavis på T-banan för att låtsas vara eftersök tror jag inte blir bra vare sig med eller utan magneter i skorna. MVH /// Paap R |
|
hej du doktorn jo det funkar,har provat undet fötterna,i ca1 månad sen hade jag så ont i skallen så jag tog bort dem,så nog funkar det ,kanske i så positvt men .Du skulle prov du med innan du prator om plasebo.... |
|
|
Micke I. Menas att magnetfält skulle skapa huvudvärken då? Jag kan givetvis inte känna eller bedömma i ditt fall men för att det skall bli trovärdigt så bör man blindtesta växelvis med identiska skoinlägg där användaren inte vet om det är magneter eller bara järnbitar osv. Magnetfält i sig brukar inte skapa huvudvärk, det finns gott om platser och situationer där man exponeras för fält utan att man känner ett dyft. Fast man vet förstår inte om det då. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.