|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag tycker till skillnad från deras kit till M6 att Hartge M5 E60 är mycket snygg. "Förstärker" BMW M design på ngt sätt. Interlagos Blue: Länk Sepang Bronze: Länk Länk Silverstone II: Länk Länk BMW Individual Onyx Blue med Caramel interiör: Länk Länk Hamann M5 (njaee) Länk AC Schnitzer... !?!?!??! Länk | |
| Fifan Hartge fälgarna är ju ännu snyggare än M5-org =) | |
| Oh fy f*n vad denna var fräsch!!! Länk | |
|
Sepang Bronze skulle gjort sig på garageuppfarten. mvh |
|
| Hartge's är ju snygg, Hamann's vidrig och Schnitzers' bara lustig.... vad vill de egentligen med Ferrari-gallret i fronten? Och blåsen? | |
|
Är det bara jag som ändå skulle vilja se BMW- symbol i centrum på Hartge fälgarna? Låter kanske löjligt, men är man puritan så är man :) Tror att dagen då jag självmant väljer en hamann- stylad M5:a är relativt avlägsen med förresten.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| Håller med, tom snyggare än original, dock så går Hartge-märken på huv/skuff istället för BMW-propeller bort, otroligt epa. | |
|
markkus: utan tvekan. Hur kan människor som gör sådana fina fälgar, ta beslutet att sätta ett Hartge- märke i det läget på bakluckan? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Länk MUMS! :) Tycker att Hartges styling och fälgar gör sig väldigt bra på M5, mycket bättre än de andra "förädlarnas" (fördärvare?) vulgo-plast. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| Fanns en m5 e60 med Hartge-kitt utställd på Stcc finalen i mantorp i helgen. Personlig regplåt: PMP :) Riktigt snygg | |
| Tycker att "Hartge M5 E60" är snyggast för tillfället. | |
| silverstonemetallic är klart den finaste färgen till m5:an | |
| Helt klart snyggast för tillfället Länk , Sepang Bronze med BMW-loggorna kvar på bilen. En sån har jag definitivt råd med, dock inte min plånbok;) | |
|
Orginal M5 med M6 fälgarna är nog de ultimata ändå... ///Schumi |
|
|
Fyyfan, de länkarna tackar vi för!! Gillade verkligen ACS M5an... dock hade den nog varit lite vassare i en svart kulör! MUMS. |
|
| Såg den interlagosblå M5'an som finns i första länken i Kista idag, j-r va snygg den va ! Och vilket ljud, vill ha ! :-) | |
| Sepang bronze är min nya favoritfärg! undrar dock om man kommer tycka om den (färgen altså, bilen är det ingen tvekan om! ;)) om fem år då den borde passa min plånbok lite bättre... | |
| acs m5:a var snygg förutom det där nätet i mitten | |
|
Jag väljer "BMW Individual Onyx Blue med Caramel interiör". Så otroligt snygg! Mvh Johan |
|
|
Måste säga att Hartges bidrag var klart snyggast. De andra tycker jag går bort helt. Skulle aldrig vilja ha dom istället för en original. Både Hamann och ACS är "för mycket". Det är liksom ingen harmoni i designen, med deras kjolkit på. Det är väldigt mycket "Fast and the Furious" över både Hamann och ACS-bilen. Hartge är valet för den med mycket pengar och god smak, medans Hamann och Schnitzer är för dom med mycket pengar och dålig (eller annorlunda om man vill vara lite mer politiskt korrekt) smak. //Daniel |
|
| Daniel, håller med. Tycker kommentaren om AC Schnitzer "tandställning" är riktigt rolig :)))))))) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.