|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som vet fler sidor liknande t.ex SaNiTuning.de?? Tacksam för svar! Min Bil - Länk | |
|
Ingen?? Min Bil - Länk |
|
| carfashion.nu tycker jag är schyssta att ha att göra med. Fått riktigt bra priser av dom när jag köpt. | |
|
tackar....realcar är ju dock mindre bra... Min Bil - Länk |
|
|
e34briliant: gillar du inte realcar?? :) varför inte?? :) dom som har så bra passform och kvalité på grejerna :) |
|
|
Hehehehe jo...realcar :P Köpte förresten ett par sidoblinkers där för ett, två år sen och efter 6 månader var dom bara att kasta...Helt rostiga på sidan mot skärmen! Min Bil - Länk |
|
|
www.stylabilen.se någon? |
|
|
stylingbutiken.se bilsportsguiden är att rekomendera =) |
|
|
e34briliant: nu har jag pratat med realcar men dom ville bara byta paketet trots bilderna men efter lite övertalning så gick dom med på att jag får byta de till ett annat å nu ska jag bara välja ut vad jag vill ha :) ska ta rieger men vet inte riktigt vilket än ! |
|
| som sagt, stylingbutiken är mycket bra, han kan få hem mer prylar till bmw än vad som finns på sidan, e nämligen kompis med honom. | |
|
Jocke, får man fråga varför du kallar dig själv Mdsjocke då? :P mvh // Rasmus |
|
| de har ja kallat mig ett par år nu, när va ja yngre höll ja på med ljudbygge ganska mycke, köpte då bara mdsprodukter så ja blev kallad mdsjocke:) | |
|
Realcar kallar jag Fejkcar... Tycker de suger... man hittar mycket av de som dom har i sitt sortimen MYCKET billigare på andra sidor. men jag förstår hur ska man annars kunna ha många anställda och en massa demobilar WoX En gång BMW alltid BMW |
|
|
Hej . Några sidor som jag sammlat på mig: "AlltomBilen.com","Länk "Annorlunda hemsidan","Länk "BILMODECENTER-MH STYLING","Länk "Bilnavet","Länk "BIMMIAN","Länk "BM Town","Länk "BMW Parts","Länk "bmw styling","Länk "Bonab","Länk "BRION GRAVYR & SKYLTFABRIKer","Länk "Carfashion.nu","Länk "CustomImport","Länk "D&W Portal","Länk "Dan Mobility AB","Länk "DNS Trading","Länk "E-handel","Länk "FOLIA TEC - the CARSTYLING Factory","Länk "Forside","Länk "HAMANN","Länk "http--www.nfs.nu-","Länk "LH Bil- & Båtinredningar AB","Länk "MB, Nappa glatte Ausführung","Länk "MH STYLING AB","Länk "Pineapple Racing Inc.","Länk "Styla din bil hos oss","Länk "Stylingkompaniet","Länk "Biltema.se","Länk "Börjesson Plåt AB","Länk "Styletech","Länk "www.stylingbutiken.se","Länk "Kinnby Motorsport","Länk "Stylingshopen på nätet!","Länk /Gunnar /Länk |
|
|
Wox, ja det håller jag helt klart med om. Dem suger hårt. I alla fall deras glasfiberdelar. mvh // rasmus |
|
| Lägg av och kasta skit på realcar, jag har varit jävligt arg på dom efter en lång och strulig histora om ett par vita blinkers. Men realcar har helt klart breddaste sortimentet till alla bilmärken. Visst, bmw styling finns det många som säljer, men vill man ha till nått annat bilmärke, så kan realcar vara dom enda att vända sig till. | |
|
Norrsken: jo men bara för att dom har ett stort sortiment så innebär ju inte de att dom har bra kvalité eller är trevliga och hjälpsamma.har köpt grejer av dom å de va första och sista gången,har aldrig blivit så dåligt bemött förut! fattar inte hur ett så oseriöst företag kan va så framgångsrikt å så stora på marknaden! |
|
|
www.sungraphic.se köpte lite därifrån nyss... har inte monterat sakerna än, men kollat lite iaf o d verkar va bra passform!! |
|
|
Väcker denna tråd igen! Kan ingen länka upp sidor med bra pålitliga produkter! Kan säga att jag söker specifikt framljus med integrerad blinkers som har bra passform och kvalite. |
|
| JO, men dom ahde inte det jag efterfrågade dvs framljus med integrerad blinkers.. Nån som har en aning om nån annan än realcar har dessa? | |
| Utländska sidor är också välkommna men jag har samma krav på dom! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.