AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.137

Problem med BMWCS gästbok - diskussion flyttad hit

Sida 2 av 2
An
56
Anders Jonsson
325i -01
325i -85
3,0S -75
3,0Si -74
3,0Si -74
3,3LA -74
2800 -70
2500 -69
Hej,

jag har i min roll som förtroendevald i sektion West framfört uppfattningen till styrelsen att ett nytt forum inom BMW CS behövs och att det har dragit över tiden alldeles för länge (se AG:s inlägg) Ett nytt forum kan dock bara försvaras om det finns möjlighet till ett forum som ger medlemmarna i BMW CS möjlighet att bolla klubbinterna frågor och idéer; om det skulle bli ett öppet forum med fri tillgång för allla ser jag inte någon anledning till allt arbete ty ett sådant finns ju för allmänheten just på AP.

Vid senaste styrelsemötet beslutades om att forumet skulle vara igång till 1/10 men uppenbarligen har inte så skett.... Tidigare har datumet skjutits upp ett flertal gånger med för mig ej godtagbara motiveringar och det är inte utan att man börjat tvivla på handlingskraften och kompentensen hos den/de som har ansvaret för att tillse att ett forum inrättas för BMW CS medlemmar.

Om inget sker under denna vecka kommer jag att fortsätta påtryckningarna mot ansvarig(a) att få en lösning som kommer medlemmarna till del så snart som möjligt - vi vet ju att behovet finns.

MVH

Anders Jonsson
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Tack Anders !
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Anders jag håller fullständigt med dig och säger samma sak som Hobbe

/Pelle
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.