|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
fjamsetramsa |
jag har inte fälgarna hemma därav oviljan att åka o fota o ha massa besvär...eventuella köpare får ju naturligtvis komma o titta o killen med högtalarna har jag ju kommit överens med om kompensation så det är ju lustigt han ska skriva skit om mej här då...vad är det för konstigt med att vilja köpa en skitradio för 200??lika konstigt som att försöka göra en bytesaffär med ett dls steg...jag har gjort massor av affärer på dom här sidorna o ingen har varit missnöjd tidigare... |
|
Hur kan du tycka att det är ett besvär att ge info om produkter du försöker sälja? Vill du sälja får du väl anstränga dig lite eller?? DANNE Min bil: Länk |
|
fjamsetramsa |
josåklart får jag väl ta andra foto som han efterlyste...men det är inget som brådskar för min del....då kan nån annan köpa dom som bor närmare som kan titta själv... |
| Men varför skickade du då flera bilder på samma fälgar, och sa att det var bilder på alla fälgar? Hade det inte varit enklare att bara säga att du inte har fälgarna hemma och inte har lust att ta bilder på dem? | |
fjamsetramsa |
det är inte samma foto om han nu trodde det....dom är ju däremot tagna på samma ställe...eftersom fälgarna är som nya så ser han såklart ingen skillnad... |
| Om det inte var samma fälgar i kartongen som var öppnad så hade du i så fall lyft upp fälgen och placerat en annan fälg i samma kartong. Man såg tydligt vikmärken på kartongen som överensstämde från den ena bilden till den andra. Den fälg som har ett "nytt" däck har du inte ens försökt att vrida på så att man med livlig fantasi skulle kunna missta för en annan fälg. Jag vill inte kasta skit på dig för det här men varningssignalerna blinkar illrött när man ska handla över nätet och den säljande parten inte visar upp båda händerna. Fälgarna ( de två jag sett ) verkar kanonfina och priset vi nästan var överens om var helt ok... men som sagt, jag backar! | |
fjamsetramsa |
som sagt är det bättre med en köpare som kommer o tittar själv.. |
bustorp |
Jag tror inte du hittar så många köpare här efter detta. Folk får uppfattningen att du inte är seriös. Du verkar inte speciellt engagerad i att sälja kan man tycka, så lite få du nog skylla dig själv. Håller med Loctite, det blinkar illrött....... Snygga fälgar förresten.............. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
fjamsetramsa |
alla fälgarna är lika fina..bättre för alla att överhuvudtaget aldrig skicka ngt..om ngn intresserad som bor i närheten o kan titta själv är det bättre...jag försöker sälja fälgar inte skaffa kompisar... |
|
Med din inställning kommer det nog bli svårare att hitta köpare tror jag... "Tyvärr pysen, jag orkar inte ta kort på mina fälgar som du är intresserad av, jag ska sälja till någon som bor närmre... som kan komma till mig, jag orkar nämligen inte engagera mig!" ...är i stort sett vad du säger då? Eller? Att du inte får polare ser jag som en självklarhet... DANNE Min bil: Länk |
|
fjamsetramsa |
Polare har jag så det räcker o vi är ganska nöjda med varandra..fälgarna är dessutom sålda... |
|
Men snälla ni vad är detta och tjata om? Han får väl kalla sig vad han vill utan att behöva få skit för det. Som jag kan utläsa av denna tråden så har ingen några konkreta bevis före att personen ifråga är oseriös. Om han nu inte vill skicka bilder så är det ju upp till honom, den enda som blir lidande av det är han själv. Det är alltid lätt att häva ur sig en massa på ett forum men det är sällan att folk tänker på vad det kan medföra för den utpekade. Om det finns bevis för att personen har satt i system att lura folk så är det bra om det kommer ut men i detta fallet står ord mot ord och så skoj är det inte att bli utpekad som en bedragare. Jag har personligen ingen erfarenhet av personen ifråga och därför uttalar jag mig inte om detta. |
|
fjamsetramsa |
Tackar för stödet och uppmanar andra att tänka till lite... |
janli |
Jag måste hålla med ppeellee, vi kan inte anklaga folk hur som helst. Om folk är oseriösa och lurar köpare att köpa helt felaktiga eller trasiga prylar här på börsen och det finns bevis så ska vi självklart hänga ut annonsören. När det gäller den här annonsören så har det bedrivts en häxjakt utan dess like och inga bevis har presenterats, jag säger att det är oseriöst och jag trodde att det här forumet var seriöst. Jag känner inte den anklagde och har inte heller någon erfarenhet av honom eller hans affärer. Skärpning!!!!!!!!!! |
fjamsetramsa |
Tackar ännu en gång...det firar vi med en Lördags bärs extra....SKÅL.... |
parolof |
håller med ppeellee också, skål fjamsetramsa, bästa användarnamnet jag sett:-)))) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.