|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| De var VÄLDIGT lika AC Schnitzer Type III | |
| Vill oxå köpa " James Bond" fälgar. Klart snyggast på E38:an ! Alpina 20" är inte helt fel det heller fast lite dyrt och stötigt. 19" Racing Dynamics kan oxå tänkas ! Har inget intresse av några gnagisar, i övrigt inga fantasipriser, med eller utan däck. | |
|
Är inte dessa typ II? De är till salu förresten. Nya Conti Sport sitter på. Rullat 200 mil. Bud? |
|
Nöjd E30 ägare |
Sinnlos, av egen erfarenhet så kan jag bara säga att du märker inte stor skillnad om du kör på 18, 19 eööer 20" på en E38. Jag kör med original dämpare och fjädrar och den går otroligt mjukt och fint på 20" |
|
Nöjd E30 Ägare> Vad haru för sänkning då? Ska om 3 timmar och kolla på en E32 med just sånna "James Bond" fälgar på! Visste inte att de va så åtrovärda och dyra! Blir nog en hbj annons här om den köpes! 8) /James Bond aka robber |
|
| dock inte alls lika AC Schnitzer Type III Länk | |
|
Hej Robber Det sitter AC Schnitzer chassipaket på bilen med sänkning andra stag och dämpare. Ska ta nya bilder på bilen idag då jag fått de monterade med nya däck. Tomas |
|
| Sledge59 najjs! vill se! va just och kollade på mitt projekt! en E32 735 -87 manuell! nästan full utr utan elpallar då. massa små grejor som måste fixas. perfa vinterjobb! blir nog snart en utav er snart 8) | |
|
Hej, här kommer det en länk med BMW Style 37 kopior. Precis som Hasso nämnde så finns det kopior av dom också. Dessutom helkromade. Klart råa. Det har jag inte sett tidigare. Länk Orginal fälgarna finns just nu för ca. 5300 st på BMW solna föresten. Pocke |
|
|
Tack för tipset Pocke. Klart grymma i krom. Jag är j-vligt nöjd med utseendet på bilen med Paralleler. Kolla in bilder på kärran som jag ska lägga in snart. Tomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.