|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
När man nu införskaffat en scanner så har jag tagit tillfället i akt att scanna in, vad jag personligen tycker, är världens läckraste polisbil. Kortet tog jag i samband med Melbournes GP F1 2002, o bilen kan beskådas här: Länk Holden!,, eller rättare sag OPEL, så hajjar de flesta att även detta bolag kan producera snygga bilar. Kan säga att det var nog inte många av Melbournes (P) plate drivers som körde ifrån denna cannonball.. | |
bustorp |
Nice.... "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
Världens snyggaste vet jag väl inte... men det faktum att dom använder "chequerd flag" i dekoren ger onekligen en hel del cred. |
|
|
Inte en chans världens snyggaste e lambon de har fått i italien!!! BMW for the man inside you! |
|
|
Länk Finska polisens Jaguar S-type R. Kanske inte världens vackraste, men lite speciell iaf. |
|
|
Jag tror det var Texas highway patrols som har en viper, helsvart med blinkramp. Ser man den i backspegeln kan man ju fundera på att släppa av på gasen lite iaf. //Rob Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit |
|
|
Länk //Rob Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit |
|
|
Denna slår ju ovanstående med hästlängder inkl vipern :) Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Inte på riktigt men denna skulle ju hänga med det mesta. Länk //Rob Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit |
|
|
Vore inte livet enklare om det såg ut så här istället? Länk |
|
|
Nebelscheinwerfer >> Holden gör faktiskt Opels bilar snyggare!! Synd att de inte gör dem i vänsterstyrt utförande.... Holden Monaro CV8Z.... oooh så läcker!! Corvettes motor sitter dessutom i den... :) Såg när de testade den i Top Gear... den vann självklart.. ;) Rob_Z3 >> Bilden på Enzon måste vara ett photoshop bygge... Ser onekligen ut så... Dessutom tvivlar jag mycket starkt på att Ferarri någonsin skulle släppa sina exlusivare bilar såsom Enzon till Polisen... // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
Rob_Z3 >> Läste inte ditt inlägg ordenligt... såg just att du skrev att länken till Ferarrin inte var på riktigt.. :) Sorry!! // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
Jag kommer ihåg ett reportage i en biltidning en gång i tiden där en polis i USA (High way patrol) visade deras polis-målade M5. Jag kommer inte ihåg om det var E34 eller E39. De hade visst ett antal sådana för att ta fortkörare. Är det någon som har en bild på den? "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
haimaul |
Dålig bild från en inte helt okänd krasch på Monza 1978. Räddningsbilen är en Maserati Ghibli. Med blåljus. Länk Ghiblin fanns även en version för brandkåren (den italienska, antar jag), med vattenkanon på taket. Världens snabbaste brandbil, sannolikt. Hittar ingen bild på den, dessvärre. __ When in this charming car, this charming man... |
|
bood, det var E34. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Har för mig att i Tjeckien så är E32 och E38 vanliga polisbilar.. | |
| Opel omega finns oxå med chevas LT1 V8 på 310 hk.... | |
|
MB >> Fränt!! Var såldes den? Den ultimata sleepern!! :D // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
Den gröna Holden (Australienska polisbilen) är snuskigt lik en E36 med E46 grill! I alla fall på den bilden, men titta här, vadå försök till BMW-kopia! Länk ------ Länk Länk |
|
|
Denna slår allt ni har visat hittils ;) Länk Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Här har ni 5 sid. med bilder från min privata samling. Här kan ALLA hitta en snutbil dem vill bli stoppade av:) Länk Micke K. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.