|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Om man har spindlar på karossen så kör man för långsamt. [gammalt djungelordspråk] |
|
|
Fart biter tyvärr inte på dessa Schumachertarrantellor ;) ___ //Ulf |
|
| Fart på svenska, eller fart på engelska? | |
|
Oavsett vilket språk man väljer så funkar det dåligt ;) ___ //Ulf |
|
|
Bättre att ha sådan puts på bilen som om dem försöker krypa på den så halkar dem och bryter benen. :-) Men det är klart, då får man väl myndigheterna på sig för man inte grusat när det rådde blixthalka. :-) ///Micke Touringklubben: Länk |
|
| Ring Anticimex - de hjälper dig :-) | |
bustorp |
Bholmberg har tipset som löser det. Startgas, helst underifrån i det lilla hålet. Tror jag starkt på............brukar ge på dom i garaget med startgas. Dom mår inget vidare kan jag säga, startar aldrig mer konstigt nog trots startgas. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
haha låter som en bra lösning och den fungerar =) får hoppas på att dom inte hittar beemern i vinter och förökar sig för att ge igen till våren.. haha! DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Tänkte på att köra lite med tryckluften sist jag tvättade bilen. Trodde att jag var av med spindeln men när jag kom ut från jobbet idag så hade han gjort ett nät igen.... hur ska man nu göra? :/ |
|
| hahaha vilken trad, roligast var han som slog sönder sin backspegel och köpte ny och körde med solikon, hahahahaha :-) | |
|
Ok...Nu hittade jag en fet spindel inne i kupén på 735:an..Lyckades inte mosa den, ty den sprang in i ett friskluftsmunstycke vid vindrutan :) Vet någon om t.ex skinnklädseln skadas av radar? Mvh Janne. |
|
|
hahah fy fan! som tur är har det börjat bli kallt ute så jag har lyckats bli av med min rackare. *ler* DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Hej alla! Är det nå`n som vet vart man skall vända sig om man VILL ha en spindel i spegelhuset? Något zoo eller nå`t ??? Hittade ingen på skroten...:) Äntligen BMW :) |
|
|
Prova här !!! Länk Dom verkar ju kunna det mesta ;-) Det är nog inte omöjligt att dom kan importera en Tüv godkännd spindel från Tyskland.. Är dock lite osäker på om bilen kommer att gå igenom besiktningen med spindeln "monterad" men i värsta fall får man väl plocka bort den vid besiktningstillfället... Ja just det, någon som vet om försäkringen gäller om man har fler än en spindel ? |
|
|
Jemej: Bilen typad för en förare och "bara" fyra passagerare menar du? riktigt rolig tråd.. Ha en fin.. T |
|
|
Enklast borde vara att dra en slang från avgasröret in i cupén och låta bilen stå på tomgång en kvart. Då borde ALLT levande vara lagom förgiftat. Iof får man låta bilen stå öppen några dagar för att få ut doften men... |
|
|
Ni är för söta pojkar! :) Men i er jakt på spindlar måste ni också beakta att det är helt klart en BMW älskare som ni försöker döda. Varför skulle den annars stå ut med både tryckluft och högtryckstvätt om den inte älskade stället den var på!? ;) |
|
|
Hade också en spindelbo hela sommaren i min förra 528:a i vänsterspegeln. mvh |
|
|
Rätt "Godess" Klart spindlen är bmw-entusiast... annars hade han ju bott i någon annan bil. Sådana skall man vara rädda om:-) Nicke |
|
|
*ASG* Ja just det.. Hur vinterförvarar man då dessa små husdjur ? Man kan ju inte låta den lilla spjuvern frysa ihjäl där ute.. Går dom kanske i ide LR ska man försöka locka in honom i kupe´n och installera värmare ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.