|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Var gång jag kommer ut till bilen på morgonen så sitter där spindelnät på backspegeln på förarsidan... tar bort allt innan jag kör..sen nästa dag lika dant... vad gör man åt detta... tvättade bilen i förrgår o spolade riktigt rent överallt... men nästa morgon var där ett nät iaf.... vad ska man göra? :/ | |
|
Hitta spindeln och ta död på den....? :D ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
har också ett likande problem =P haha DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Blås ut den lilla rackaren med tryckluft. Han bor säkert bakom glaset. :-) ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
men hur ska jag komma åt den då? sitta ute en hel natt o "ta han på bar gärning" eller? sen att jag inte gillar spindlar direkt heller :P |
|
|
får väl åka in om en GDS hall o blåsa ut han me tryckluften som Micke säger.... han ska plågas :P |
|
|
Högtrycka ut den lilla rackaren. De gånger jag haft det problemet har det hjälpt :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
haha skulle kasnke fungera =P men så är man ju *host lite rädd för dom satarna :S DTM system och rak 6a ;) |
|
|
He.he..Ta en radarburk och spruta runt glaset då vore det väl f-n om inte spindelf*n kom ut mer groggy än vanligt :) Mvh Janne. |
|
|
Jag hade det med.. Jag rökte ut den med en ciggarett =) Givetvis med dörren stängd och rutan uppe. Min vinter bil: Länk /Daniel |
|
|
haha smart..lr vad tror ni om startgas ?? DTM system och rak 6a ;) |
|
| hahahaha... att sitta och vakta bilen och ta den på bar gärning tycker jag är det bästa förslaget hittills. Annars kan du ju hänga en förgiftad fluga i nätet. | |
|
:D Säg inte att ni är rädda för en liten spindel?? Men hur som helst jävligt irriterande med nät på speglen..Har ju hänt några gånger..Tryckluft funkar fint.. hjorten |
|
|
hahaha hur rädd som hellst tyvärr =P men på nåt sätt ska den bort...trodde den va borta ett tag, men sist ja tvättade bilen så satt den där! DTM system och rak 6a ;) |
|
| Jag länkar till den här tråden på nordic audi och saab turbo club. Det blir bra eller? Fatta vad de skulle mysa... | |
|
he he..Jag kan bota din spindelfobi.Hör av dig om du är i skåne någon gång så kan du få kela lite med mina fågelspindlar.Väldigt trevliga kryp det där... hjorten |
|
|
haha hua fast ja har klappat en sån nån gång...men det skulle ju vara katastrofalt om det satt en spindel iu bemeern då man e ute å kör..panik hehe DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Passa dig bara,kan ju vara den supergiftiga svarta änkan som rymt från någon skeppslast med bananer ;)) Mvh Janne. |
|
|
hjorten: bor själv i skåne o hatar spindlar så håll du den i din bur ;) ska prova me tryckluft o se om den kommer ut.. annars får man väl preparera med insektsgift på nåt sätt eller nåt.. tråkigt som att ha den nytvättad.. o spindelnät var dag på den :/ Bholmberg: kan inte mer än hålla med dig ang. spindlar..hehe.. hur små dom än är :P |
|
|
Har också samma problem. Körde ordentligt med högtryckstvätten senast och det tog nog uppåt minuten innan själva nätet släppte. Körde också så att vattnet gick in i spegelhuset. Nästa morgon när jag tog bilen så var det ett nytt nät... ___ //Ulf |
|
|
Länk :-) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.