|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Jisses grabbar, har ni inga cojones? Det här kommer att sätta fart på fördomarna om BMW-ägare. | |
|
Hoppas denna länk inte hittar till traktor forumen:) Länk |
|
|
Varför inte? Inget fel på den länken.. En M5´a? Skriv gärna: Min bil ==>> Länk Så blir det inga missförstånd! ;-) |
|
|
Lysande tråd *S* Att annat tips kan ju vara att ringa Anticimex och be dom komma och spruta ;-) Tycker själv inte om spindlar alls utan frugan brukar få ha ihjäl dom.. Hon är inte riktigt klok föresten, tar dom med fingrarna !! Själv skulle jag inte göra det utan heltäckande skyddsdräkt och vattentätt cyklop.. |
|
| Jag tänkte tipsa Aftonbladet och få 10.000:- | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Tyvärr! Jag hann före med det ;) Fick dock bara 1000:- Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
Tipsa om vadå? |
|
|
Jag kan tänka mig att de skulle vara intresserad av något av följande teman: "Lyxbilsplågan - BMW drabbade av insekter" "BMW-ägare rädda för spindlar" "Lyxbilsägare torterar smådjur med tryckluft" "Skadeinsekter invaderar lyxbilar - så kan du bli drabbad. Aftonbladet har hela listan - stad för stad" Sedan kan de deras "expert" R----t C----n uttala sig: -"BMW-ägare är mjukisar" eller -"BMW har ignorerat de här problemen i åratal" |
|
|
Du glömde något av 3 obligatoriska orden: - chock - attack - skandal |
|
|
hahah lätt den roligaste tråden grabbar =) skrattar ihjäl mig...och kan tilläga att min "bilkompis" inte har synats på ett tag nu. haha på löpsedlarna : BMW attackerad av spindlar - förare i chocktillstånd, vad är lösningen? HAHA! DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Det dyker upp roliga trådar på alla forum (tror jag) då och då :-) Här är en annan, har dock inget med BMW att göra... Länk |
|
| HAHA den där tråden va ju den bästa jag nånsinn läst. Höll på att garva ihjäl mig asså =) | |
|
Fan, jag har samma problem. Jag tvättade bilen i söndags och lyckades spola bort nätet. Men nästa dag var det ett stort nät igen. Jag vill minnas att det fanns ett nät där förra året också. Har den övervintrat???? Ibland ser man den också, får försöka slå till den nästa gång. Men den är rätt snabb på att gömma sig bakom spegeln. He He den verkar ha starka nypor också för den hängde kvar i nätet i 130 km/h... /ninja |
|
|
haha nu har ja den flyttat sig =/ till vingen fy fan...en rätt stor gul sak som var å spran där idag.. och ja har sett den förr. Jobbiga djur ... DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Hörrni spindeljägare... läs det här innan ni börjar brottas --> Länk Hehe :-) |
|
|
hua...tur att det inte finns sånna spindlar i tysklad då...lr gör det de =S? hoppas inte =) å stackars killen DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Jag hade tidigare ett riktigt stort spindelnät mellan höger backspegel och dörren på min Citroën varje morgon. En kväll när jag kom hem sent efter en promenad såg jag att den lille envise jäveln höll på att spinna ett nytt så då tog jag helt sonika en flugsmälla och drämde till den. Nu är spegelhuset tomt :) /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Stente; du glömde två ord, "döds-XXX" och "dröm-XXX". "Drömbilen blev dödsfara för Benny, 27, spindel i backspegeln" |
|
| Jag upptäckte precis att jag har en spindelnät på mitt staket. Det verkar vara en spindel som vävt det i början av sommaren och sedan schappat för det hänger fullt med små flugor i det. Ni kan få komma förbi och hämta varsin som ni kan använda för att locka ut era små tjuvåkare. | |
| Det skulle förresten bli en "Kupp"... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.