|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Detta var alltså på cykel. | |
parolof |
va tufft |
kilroy |
Tur att du berättade att det var med cykel...så vi inte tror att det var med någon annan pojkes leksaksbil som du snott i sandlådan... Mvh kilroy |
|
Den här har väl snurrat några varv runt jorden nu men för er som inte läst den (har den i "original" på PDF men ingenstans att lägga upp den): Länk |
|
|
du kan maila mig den filen så kan jag lägga upp den om du vill. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Filen i fråga: Länk Meddela mig om den inte går att ladda ner. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| par-olof, du kan få min autograf :-) | |
|
Och Kilroy kan skriva sin autograf i sanden, eftersom han bevisligen sitter i sandlådan själv. |
|
| Där fick ni !!! | |
kilroy |
Jag läste precis i Sydsvenskan att det troligtvis kommer att bli en plats ledig i Svenska Akademien. Jag funderar starkt på att dra igång en kampanj på Autopower för att till den lediga platsen nominera ett par av forumets medlemmar vars tunga litterära och intellektuella alster kan beskådas, inte bara i slutet av denna tråden, utan rent allmänt här på forumet. Det måste ju också vara en fjäder i hatten för Autopower att få hysa sådana verbala tungviktare... Dessutom kan jag tänka mig att Svenska Akademien behöver något som piggar upp tillvaron emellanåt.... Mvh kilroy |
| Kilroy was here! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.