AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.690

Färgval e90?

Sida 2 av 3
tycker om både sparkling graphite och artic grey...mycket fina färger...tycker inte att det finns så många fina fälgar till e90 men dem madseja har är väldigt fina...vad ska du beställa för motoralternativ
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
GustavS, fick inget @? Skickade du till @ nedan?

audica4@hotmail.com
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Fixar det, tack, nu fick jag det.
Gustav,

Så länge du målar över registreringsnumret på bilderna har jag svårt att se att det skulle vara några problem!

Mvh,
Kalle
_______
E38:an: Länk
Kolfibergrejerna kostar 5000. Tänkte köpa sådana men efter att ha sett dom monterade så ser det lite konstigt ut.
Bakluckespoilern kostar 3.200 lackad o klar.

It´s a fast world...
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Har granskad bilderna och det ser inget vidare ut tyvärr, speciellt på den färgen ( Japan röd ). Själva färgen i sig för tankarna till en Volvo. :-(

Skulle själv aldrig köpa en röd bil igen och definitivt inte en BMW!

Sedan att det kostar 5.000kr ska jag inte ens kommentera.

Bakluckespoilern är också ett stort missförstånd. Tror inte att den ger så mycket så själva baklucka är ju vinklad uppåt så att frågan är vad spoilern åstadkommer i sig? Det kan dock se lite annorlunda ut IRL ( förbehåll )

An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Såg framspoilern live igår hos M-bilar! Inget att satsa på tycker jag.

Undrar dock över en annan sak, för 300kr kan man få fällbara nackskydd bak, ser då samtliga nackskydd ut som det som sitter i mitten vid standard utförande? Tror ni det blir snyggt om man nu väljer det?

Finns det någon bild på nätet där man kan se hur det ser ut?

Såg även hur antracit tak ser ut, ett givet val för 2000kr extra mot standard taket!
kommer bilderna komma upp eller?
André:
Såg du M-spoilern eller Kolfiberdelarna?
Bilen med M-paketet skulle dom inte få in förns senare...
Den fanns inte där i fredags.

It´s a fast world...
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Jag avsåg Kolfiberdelarna dom nämdes tidigare.

Clubsport, vad tror du om nackskydden bak då?
Ang. nackskydden så tror jag att dom ser ut som den i mitten dom blir inte lika tjocka som dom fasta.

It´s a fast world...
Då såg du ju svarta 330 med lemonläderklädseln? Riktigt läckert!

It´s a fast world...
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Ja, jag såg den, hur läckert som helst men frugan gillar inte svart! :-)

Var inne på den färgen först men nu blir det Sparkling grafit istället med antracit tak! ;-)
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Tror att det blir en fantastiskt fin kombination.

Lemon läder + Sparkling grafit metallic + antracit tak + Shadow Line utförande samt 18" 162 fälgar
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Gillar inte riktigt de kromade listerna nämligen.
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Jag gillar Lemon-lädret skarpt, men avskyr svart i interiören (förutom förhållandevis små ytor). Tyvärr blir ju mycket av paneler, dörrsidor, osv svarta om man väljer Lemon-läder. Därför går det alternativet bort för mig. En säljare på BMW nämnde att det dock hade sålts bilar som hade de Lemon-läder fast med den interiör som följer med beige skinnklädsel. Är det någon som har en sådan, eller vet var det finns ett sådant exemplar att beskåda. En sådan lösning skulle ge det snyggaste skinnet och en överlag ljus interiör, men det jag oroar mig för är att det blir lite märkligt med två färger som ligger ganska nära, men ändå inte riktigt nära. Därför skulle jag helst vilja se en sådan innan jag bestämmer mig, så är det någon som känner till ett dylikt exemplar så vore jag tacksam för info.
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Nockenwelle, mitt problem går åt det andra hållet.

Jag avskyr nämligen den ljusa interiören som följer med beige läder!

Har du sett IRL Lemon med svart interiör?
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Inte på E90, men jag har sett en 630 med Lemon och i övrigt svart interiör. Men för mig är en ljus interiör ett helt oeftergivligt krav. Allra värst är svart interiör (inkluderande antracit-innertak) och svart skinn. Det ger mig någon sorts känsla av kombination av likbil och bordell (kanske fördomsfullt eftersom jag lyckligtvis inte beskådat någondera miljön, men så känner jag).
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Svart skinn inkl.antracit innertak och svart interiör kan jag hålla med om att det blir för mycket! Jag har sett live Lemon + svart interiör på en E90 och det ser grymt ut tycker jag!

Antracit innertak med den komben blir en fullträff enligt mig.
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Bordell förknippas annars med kraftigt röda färger! :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.