|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad är det för priser på sådana lådor? Vad är det för utväxling och hur många växlar är det i dom. Ingen som vet nått om 260:n |
|
| Hmm... Min 635:a har close ratio-lådan men det står att den bara fanns 79-80. Är det utbytt låda i min eller tolkar jag fel? Står iofs "Although rare, it can be found on other european models" som kanske menar andra årsmodeller? | |
|
Hej svejs! Öppnar tråden! Vet inte om denna info är till nytta längre men som jag förstått det så är 265:n det bästa som går att uppbringa..........i stort sett. CR-lådan i vanliga 635:or bör väl varit 262cr, i M635 satt 280/5 orginal med 3:51:1 & 3:73:1 slutväxel (M6 usa 3:91:1). Jag har 265 dogleg(sport) i min med 3:82:1 istället & ratio 1 på fyran. Mvh Andreas |
|
|
hej har plockat ner min låda undrar om det är en 262cr som jag tror att det är, Den är femväxlad, är märkt 262,0510,00 tack på förhand |
|
|
Tjenare. Körde själv med M3 E36 5-växlad låda tidigare men bytte upp mig till den oslagbara M3 E36 6-växlade. Ska visst vara samma som sitter i Suprorna. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
| 260 lådan sitter även i 525 e34, iaf på årsmodell 89 för ja har plockat en från en sån. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.