|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
hmmm jag drar till hemsö först också på onsdag. Ser om där e bättre. |
|
|
JA stimpen! så länge man får se lite race och slippa alla som måste visa vad deras stereo går för.. kan inte komma imorgon.. ska se d.a.d. på kb..! rockar fett! jag såg individualbmw i malmö idag... kan det ha varit den rosa? |
|
|
Rantzow: Det kan det varit. Nu när det är så glassigt väder bara måste man ut o åka, Ha de Perzon |
|
| tänkte väl det.. tror det var vid värnhem... lyxigt =) | |
|
så var det onsdag.... idag är det topp väder... så det blir väl många ikväll??? ses kanske... åker kanske fiat stilo... mvh cato |
|
|
mathias: var det du som körde nercabbat i onsdags? kanske lite tidigt? :) hehe Ja. polisen kom extremt tidigt. 21 ngt var klockan. Skitbull. Körde till hemsö då och då kom de där också efter ett tag. Såg 3 bilar som stoppats. 2st på gatan som man svänger av ifrån till hemsögatan. Och då polisen stod på ena sidan på hemsö kom en skitsnabbt åt andra hållet och då vände polisen om och körde och stoppa honom. Tror kvällsposten eller ngt var där och fota då han blev tagen. |
|
|
Man skulle ju kunna träffas på mobilias parkering i malmö. Det brukar vara gott om motorfolk där vid sju åtta tiden på kvällen... who dares wins... |
|
kamber |
tack till dem som inte kan hålla sig som dem ska så kommer vi inte köra på ASG eller hemsögatan mycket mer, utan vi har hittat en annan gata vi ska raca på i malmö men dock så kommer bara folk som verkligen e intresserade av bilar och race få veta, o inte stå o bränna däck framför folk o köra mot dem som idioter, hur länge det kommer hålla innan dem kommer vet ja inte men ett tag hoppas vi... mail om ni vill veta var... /inte BMW mer.... |
|
Det gäller ju förståss att försöka hålla detta så hemligt som möjligt men rykten sprids ju attans snabbt... who dares wins... |
|
|
kamber: håller med dig fullständigt! bränna däck kan de som vill få göra någon annanstans. på strippen är det race som gäller, inte körra runt och låta alla andra lyssna på musiken från den egna bilens mastodontstereo. är så förbannat trött på det! annat är det när stora killarna i skinnväst kommer och styr upp verksamheten. hoppas de inte dröjer alltför länge! polisen tenderar att inte bli lika närvarande när det hela är lite mer organiserat. men mobilia på onsdag vid sju-åtta låter skoj! när klistermärkena som alla har beställt från shoppen kommer blir det lite lättare att känna igen varandra! |
|
|
kommer till mobilia vid 8a. och sedan till nya hemliga stället och kollar läget där. |
|
| Är det mycket folk även på lördagar? Onsdagar är ju inte så bra när man har en bit att köra och sen upp tidigt och jobba på torsdagen. | |
kamber |
bra att ni tycker det samma..... önska oxå killarna i skinvästarna kommer dom bryr sig fan inte vem du e ! utan man ska följa det som är sakt o ja håller med om deras regler oxå... inget fel på dem alls.... Jensa : Lördagar kommer det ganska bra med Folk med nu för tiden /inte BMW mer.... |
kamber |
Ni får ursäkta mitt perfekta skrivande =) (när ja kollar efter, att ha postat inlägget, så ser det för jävligt dåligt skrivet ut men men....hahahaha) /inte BMW mer.... |
|
kamber; eller ni som vet; var ligger det nya stället där man ska slippa lek och få se på racing? mobilia vid 8a låter bra.. kanske lite innan..! |
|
| Ett nytt ställe utan massa trams låter kanon. Var ligger det? Skriv gärna ett mejl till mig. Vad är det som händer vid mobilia? Det kanske är läge för en liten BMWpower-träff där och sedan sticka kolla på racing. | |
|
maila gärna nya stället till mig... annars blir det lite svårt att ta sig dit:) skönt att slippa alla puckon.... |
|
| hiva gärna iväg ett mail till mig också! vill folk leka kan de hålla sig till b&w's parkering eller runt gustav där de brukar hålla till.. =) | |
| usch! var det någon mer än jag som såg krashen på asg igår? | |
| Åkte aldrig in igår... Vad hände? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.