|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Säkerligen är det många fler än jag här som bor i malmötrakten! Till saken: skulle det inte kunna vara på sin plats att höra sig för hur många här som tänker göra som jag och hänga lite nere på asg-strippen i vår/sommar? | |
stimpenbmw |
hejsan. ASG-strippen menar du då "nya strippen"? Har ej varit där har bara varit där de höll till innan. Men visst jag tänkte dra dit där nu i vår. Vi här på forumet kanske kunde träffas ngn onsdag ngnstans först och sedan röra oss till strippen? En liten BMW forum träff sådär innan. Jag själv bor i Vellinge 1 mil söder om malmö. Men e här fler som e intresserad kan ni ju skriva i denna tråd så kan vi ju besämma ngt ställe och tid för en liten malmöträff? Vet du om de har börjat köra nu? En saab galning jag snackat med sa till mig för en vecka sedan att den onsdagen hade de kört med imprezior etc etc och där hade varit full rulle. Men nu de senaste två veckorn ahar ju ej vädret varit sådär jättebra. besök #bmwpower på dalnet! |
|
Hej! Klart vi kan ordna nån träff i samband med onsdagsträffarna, jag hänger på !! /Mvh Per |
|
|
hej! jag håller helt klart med! man kunde ju möta upp på midhem eller något! ASG-strippen är den "nya" strippen. den på hemsögatan är ju helt överfull med folk så att ingen vågar köra! på asg har de snubbar som håller folk borta från "banan".. där kör en hel del jänkare och det verkar som om de inte vill ha vare sig hojåkare eller "snubbarsombaravillglidaruntisinbilochspelamusiksåattallahör" vilket är ganska bra tycker jag.. |
|
mackan325 |
En till som gärna hänger på.... När / var / hur?? |
|
Jag kommer gärna, racear dock inte men tycker det är kul att se på! Bor i Åkarp, 1 mil från Malmö. Kommer ner ganska snart igen från norrland med Bumsen. =) Björn Markholm |
|
stimpenbmw |
Hmm bara detta sabla skitväder kunde försvinna. Idag har jag fått salt på min bil! Hatar salt. Svårt att bestämma tid etc nu. Vi kan ju ha koll här på forumet så kan vi bestämma nån onsdag då vädret klarnat upp lite. Men vi kan ju preliminärt bestämma där vid midhem som Rantzow tipsade om... Det e vid formule 1 och mcdonalds va? Bor ju ej i malmö som sagt :) besök #bmwpower på dalnet! |
|
hmm har dom det int vid oljehamnen längre var ligger asg bmw 24v |
|
|
Bmw525: Asg ligger inte i oljehamnen utan lite längre in mot stationen, fortsätt Västkustvägen tills den går upp på frihamnsviadukten, sväng ner mot hamnen och kör tills du kommer till Terminalgatan, det är "Asg". Stimpenbmw: Alldeles riktigt, det är Midhem. Klart man hänger på, men det får bli lite varmare först... |
|
|
kanon! det måste bara bli lite friskare väder först! jag körde fast på en skogsväg inatt! huhu! har bara sovit en timma..! fick bärga skiten med en hjullastare.. det var väl igång där någon gång nu de senaste veckorna? med all den här jävla snön lär det bli problem..! |
|
| Jo. Visst fan blir det problem med snön... Satte en av mina bilar i en kyktstolpe idag, har precis fått tillbaka den efter 3 veckor hos verkstaden, (andra plåtskador). Försäkringsbolaget lär inte bli glada... | |
| idag har det vackra vädret visat sig, låt oss hoppas att det håller i sig till imorgon då det som ni alla från malmö vet är STRIPPENDAGS! vilka ska dit? | |
stimpenbmw |
blir det strippen imorgon då? skall vi mötas innan där vid midhem? när ungefär då? besök #bmwpower på dalnet! |
| om det är samma jävla väder ikväll blir det nog inte så mycket.. men om det klarnar.. vad är lagom? 20.00? | |
stimpenbmw |
det e så jevla kallt och vått. jag har ej lust idag. ruttna skit. var ju så fint igår. jag kommer iaf ej ikväll. får se nästa onsdag besök #bmwpower på dalnet! |
byggaren |
Är oxå från Vellinge kör en E30 cab snart med 24v motor! Vem är du??? |
| Hoppar oxå över denna veckan, vem fan vill ge sig ut i detta skitvädret.. | |
|
nja... jag håller med..! jag sket i det och lekte laga mat med grabbarna istället.. men nästa vecka KOMMER det bli: torra vägar, sol, varmt väder och riskokare som får spö..! |
|
stimpenbmw |
byggaren: Jag heter Daniel och är 21år. Bor på Gränsgatan vid Vellinge ängar. Har en diamantsvart metallic 530 E34 -93. Vem är du? besök #bmwpower på dalnet! |
|
Jag heter Christoffer, 20 år och bor i Bara. Jag har just nu ingen BMW men ändå ett brinnande intresse! Bimmern kommer under våren/sommaren, just nu Golf VR6. Håll tummarna att det blir torrt väder på onsdag! |
|
byggaren |
stimpenbmw: Jag heter Johan Allrin och är 23 år. Bor i Hököpinge på Bruksparken! Jag har en svart Bmw 320i cab. Vi ses inne på strippen till sommaren. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.