|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
e mötespunkten midhem mcadonalds eller? hmm ingen som skall dit imorgon? har hört att där brukar vara bra med folk på lördagar också. |
|
|
ngn som skall till strippen ikväll. brukar vara folk på lördagar också. jag skall iaf ner en runda vid 21 tiden och spana läget. |
|
|
ja, mcD midhem låter som en utmärkt idé! så, upp till bevis! vem kommer? Besök ogärna #bmwpower på dalnet! (där är noll aktivitet =) |
|
|
Grabbar! Det e fortfarande alldeles för kallt för att hålla till nere i hamnen... Vänta tills slutet av maj, då börjar det bli mänskligt att vistas där. För övrigt måste jag tillägga att motormässan var tämligen trevlig. Har nog börjat ändra uppfattning om 745an. Visste ni föresten att alla bilarna i AMS´s monter ägs av samma kille? Vissa har det bara föööör bra... |
|
|
på onsdagarna e där bra med folk på strippen redan nu. Kollade inom ikväll vid 22 tiden. Men då var där bara några bilar. Mest araber med sina bmw. De där två idioterna var där. Han med silvrig bmw och svart huv och han med vinröd och fet vinge. Stack efter kanske 10min bara. Där var dock en nissan 300zx som körde. |
|
|
antiloop: *flinar* det blir inte afrikaväder i maj här i sverige =) akta dig för lejonen bara.. kom ner på onsdag.. skoj är det! Stimpen: lönen har juh kommit på onsdag, så lite skoj på strippen kan man väl unna sig? vi ses där! alla: nån annan än stimpen och jag som vågar sig dit? |
|
|
onsdag skulle nog bli trevligt... men men bängen är ute så får se... vem ska dit? :) |
|
|
det är idag det ja.. öhh..! trött..! jag får se om jag ska dit. ska träffa flicka imorgon som faktiskt (!) vill dit och se vad alla grabbar pratar och drömmer våta drömmar om! kan nog inte komma till midhem på utsatt tid, men tittar förbi gör jag nog.. som sagt; reg. nr. GTN 976 passa på att säga hej till stimpen som säkert är där också. en bra grabb! |
|
|
IDAG GÄLLER DET! Kör direkt ner till strippen. Tror ej det är lönt att komma till midhem. Vill ni säg hej till en riktigt bra grabb så e mitt reg nr SUO 097. Vi ses på strippen Rantzow! Fan känner på mig att det kommer bli jevligt bra idag. Fint väder och allt! |
|
|
kommer nog vet dock inte i vilken bil... vem kommer? se upp för bängen.... hoppas där är många bmw ! ses.... |
|
|
förresten var på mm i helgen... gillade 959:an en riktigt sjysst bil... om inte bmw väl porsche samt lite alfa-romeo... ;) |
|
|
öh! vart var ni? jag såg ingen! men fett med golk var där iallfall..! är det verkligen bara tre gubbar som hänger nere på strippen? |
|
|
Jag var där en stund. Håller med om att det var mkt folk och många tuffa bilar och ännu fler inte riktigt lika tuffa... men det är kul att så många kommer dit! Helt klart ett bra onsdagsnöje, händer inte så mkt på en onsdag annars! //Kristian |
|
|
jag var där med en polare. SÅg dock ingen annan där förutom en gamal klasskamrat som gick i nissan 300zx köp tankar. Annars var det ju bra med folk! Kom vid 9 och parkeringen var nästan helt full redan. Fattar dock ej varför folk skall stå 4 meter ut i gatan så bilarna knappt kommer fram. Hade folk hållt sig bakom trotoarkanten hade det blivit lite bättre plats och lättare att se längst med banan. Vet ej hur länge ni stannade men polisen kom ju tillsist och stoppade det. Körde till gamla strippen då och då kom där en annan polis. Grymmas var nog den silvriga S2an som ägaren påstodd hade 500hk. Den vann alla race den körde. Men en mazda rx7a hände på ganska bra. Coolt också med amerikanaren, mustang eller vad det var, som rastade nån bmw. |
|
|
Ett besök på strippen (nya vid asg) gav mig följande intryck Massor av folk, och en hel del trevliga bilar (danskarna har mycket udda och roligt) tråkigt nog så er det en dj...a lekstuga för en del där nere, det är bara en fråga om tid innan någon blir ihjäkörd, framförallt en massa finniga BMW åkare som beter sig extremt barnsligt och oansvarigt, näe det var bättre förr när det hela var lite organiserat av "raggarna" en sväng bort till den gamla strippen visade betydligt mindre fart men kvaliteten var högre och organisationen bättre. Hoppas nu inte nu som beter er vettigt känner er träffade..... Generellt sett har jag inget emot "finniga tonårskillar som BMW" men jag hoppas att ni förstår vad jag menar... Jag kommer givetvis att besöka strippen fler gånger för jag misstänker att när det blir varmare kommer fler seriösa åkare och kvaliteten på racen blir högre. Surfa in på Länk |
|
|
Måste hålla med om att S2:an var gryymm.... helt underbart sound, RX7:an var både snygg och snabb. Surfa in på Länk |
|
|
Pcdoktor: Nu har jag förvisso inte besökt någon av stripparna denna säsong, men det du säger låter iaf helt fel om man ser på tidigare år. Då kallades asg för "asg-strippen" och den andra för "juggestrippen", detta pga alla "finniga bmw-åkare" som mycket riktigt betedde sig som fullkomliga idioter. Är det nu så att dessa störande element förflyttat sig till asg kanske det är läge för ett besök på Hemsögatan igen... |
|
|
ja det e lika bra att åka till hemsög för dom e helt skruvade på ASG nu ju bara lek j...a puckon trist att de e lekstuga :) någon som vet nått om bmw träff i vår??? |
|
|
bmwträff med aktiv körning på bana sker redan denna månad på Knutstorp kika in på syds hemsida för mer info... Surfa in på Länk |
|
|
jag gillar raggarna! de höll alla idioter med bil och utan borta. det är ingen som vågar raca när det springer omkring folk och bilar hursomhelst över hela rakan..! nej, det blir till att besöka "hemsö" istället m vädret tillåter på onsdag! jag tycker att ni som kommer kan delge oss andra era reg. nr. dum idé? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.