|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tackar :) // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Köpte kromade av honom, passade klockrent utan limning. mvh |
|
|
jag köpte mina på ebay och det var lite billigare men kommer inte exakt i håg men dem passade perfekt här har jag hittat länken varså good.. Länk |
|
|
Finns det något mektips hur man monterar dessa? ___ //Ulf |
|
| Ska finnas på forumet sök där på mekartips... styling tror jag.. | |
blitz |
finns det någon mail till han som har desa aluminiumringar ringar fanns en i uppsala men har inte nr kvar till han |
blitz |
KAN MAILA MIG |
|
Köpte mina ringar från ebay kom från Taiwan passade jätte bra var hellt nöjd och det var billigare tror jag.Jag kan lägga hans sida: Länk |
|
blitz |
tack bolulu men har han till e34 och hur köper man från ebay kommer någon köpa till e34 matta ringar så vill jag va med |
| Jag vet inte om han har till e34 men du kan ju kolla på hans grejer som finns där det är väldigt enkelt att köpa där ifrån och han är pålitlig det är bara att registrera på ebay sen är det bara bjuda det är ju auktion som du vet...har köpt mina från honom oc det passade perfekt till min e39 lycka till.. | |
|
Tjena! Livar upp tråden lite med färsk länk: Länk Får se hur länge den funkar... ;) |
|
| I Finland rekommenderade gossen som fixade mina pixelfel ringar av plast,fick själv välja,tog dock de av plast ser helt ut som aluringarna och han menade att alurungarna har tendens att lossna.Allt ser helt fint ut alla pixlar funkar och ringarna ser helt ok ut,hoppas jag gjorde rätt.Hela jobbet tog ungefär 3H.BMW erbjöd ny mätare 900€ + fick allt för 230£. | |
| Lyfter tråden för att se om det finns någon där ute som vill sälja mattborstade ringar för E39? | |
|
skulle du kunna maila mig hans adress oxå? tack mvh |
|
|
-Schumi_ Glaset skall man inte behöva tabort. gjorde jag aldrig iaf. Har bild på hur det kan bli att se ut md ringar i min bil info. V8 muller. |
|
|
Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Är i akut behov av att få tag i mattborstade mätartavelringar till e39. Nån som kan ge mej kontakt information och mail till "killen" som alla snackar om här som säljer dessa? MVH Robban | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.