|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa aluminiumringar och hittade denna annons, är det någon som har köpt av honom? Är det bra passform eller ska jag satsa på något annat ? Länk Åk före du så väntar jag där :) | |
|
Ja köpte mina av honom i sommras. Passar hur bra som helst! ///Schumi |
|
| Schumi: Köpte du borstade eller polerade? Vilka passade bäst till titanlisterna som ingår i M-pkt? | |
|
Perfekt då ska jag skicka ett mail till honom att jag tar ett par. Åk före du så väntar jag där :) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag handlade via powerbörsen av honom i höstas. ///MVH Hasso Länk |
|
Hej Math ias vad vill han ha för ringarna till e39 |
|
|
mirswe: Jag ringde han förra veckan men jag kommer inte ihåg har för mig att det va 399:-, det va inte dyrt iaf. Åk före du så väntar jag där :) |
|
|
ja köpte polerade, hade lite svårt o bestämma mig men blev jävligt nöjd me dom polerade. ///Schumi |
|
|
Humm, det där lockar ordentligt. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
| Köpte av han i somras, jag fick slipa dom små hålen lite större för att få i ringarna. | |
|
Är det delade ringar eller är det hela ringar han säljer? // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Mattborstade. Länk ///MVH Hasso Länk |
| köpte i våras, passade finfint | |
|
tsaros: Det är hela ringar! ///Schumi |
|
|
Schumi: Tack :) // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Snopet, nu är annonsen väck när man blev sugen igen :( // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| Är det svårt att montera ringarna? Hur går man till väga? | |
|
Det knepiga är att få bort själva glaset på instrument panelen...men annars är det ingen konst. ///Schumi |
|
|
Jag tog aldrig bort glaset, trädde i ringarna bakifrån istället. Mycket enkelt, då mina inte behövde limmas eller så. /Johan |
|
|
Någon som har kvar kontaktinformationen till han som säljer dessa ringarna? // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
tsaros du har mail.. hjorten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.