|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
NPe: Kosta på din bil ett komplett nytt chassie med kvalitetsdämpare och fjädrar från tex www.forza.se Bilstein Sprint och en sats K&Wfjädrar lät jag Bil&Motorteknik montera på min 12.000milars 540iAt 98 och det blev en ny bil mkt väl värda pengar. Byter man sen lite bussningar fram och bak är den gamla häcken som ny, mer extrem make over till gamla goda bilar:) Asken |
|
|
Usch, nu har jag fått ett återfall i fel samhällsklass och sonderat lite till. :) Hur kan folk i Tyskland sälja -02/03 730d med ett par tusen mil (upp till 15tusen) på mätaren för ~30000Euro? Bilarna kostade ju knappa 700000SEK i BASPRIS för två år sedan!? Är de icke faceliftade 700´orna iskalla? |
|
|
Nä, de är icke iskalla. Det är verkligen drag efter dom. Vet själv av egen erfarenhet. E38 kommer att bli kallare och kallare däremot. Klart du sKa satsa på E65, det är en bra mycket bättre bil än E38. Har haft två stycken E65 745 och och innan det haft tre stycken E38, kör nu e65 och är supernöjd. Var noga med att välja ditt ex bara, köp på BMW i tyskland och importera själv med europlus, då får du bättre garanti än om den vore svensksåld, för hos svenska återförsäljare får du bara mrf garanti och den gäller bara om ratten eller hjulen trillar av. Europlus gäller allt utom slitdelar. Jag skulle aldrig köpa en beg bmw i sverige med de skitgarantier som svenska bmw lämnar. |
|
|
Köp på BMW Niederlassung så kan det inte gå fel. Välj de stora Niederlassung som finns i stuttgart, nurnberg eller munchen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.