|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Jag förstår din frustration. Och jag påstår inte att 320 skall vara lika mycket värd som 325. Bara en liten funderare hur folk eventuellt resonerar. Och jag antar att du vill sälja bilen så. Enligt min erfarenhet så är 325 dyrare att försäkra än 328, och det skiljer ett par tusen. Men det lär variera mellan person och plats. Svensksåld bil är ett plus för många men det ger knappast så mycket högre slutpris. Eftersom du får så dålig respons så måste något vara fel, eller så är det ingen som säljer E46 325 01 för dagen. Viket låter en smula otroligt. Men vad vet jag... | |
|
Ja, det är svårt att förstå allting. Jag gör då inte det iaf. Jag har ju inte bråttom att bli av med bilen. Det är bara det att jag kommer att få köpa loss en firmabil inom en snar framtid. Efter årskiftet nån gång. Då är det ju inte så kul att sitta och försöka kränga en svårsåld bil. Få se längre fram vad marknaden har att erbjuda då det ser ut som om jag behåller bilen en stund till =) |
|
|
Spelar inte så stor roll vad köparna inte gillar med bilen. Du kan egentligen inte göra så mycket mer än att se till att ha en välskriven annons och anpassa priset. Satsa även på en annons på blocket. Lycka till! |
|
|
Angående färgen så tycker iaf den är helt ok, jag är kanske konstig då men jag skulle ***aldrig*** kunna tänka mig att köpa en silverfärgad bil, jag tycker det är apfult, och dessutom vanligaste färgen på ungefär alla bilar från porsche till skoda. Så nej tack till det. Vit går också väldigt bort. Att båda mina bilar är svartmetallic är dock mera en tillfällighet, men en av dom färger jag kan tänka mig. Grön eller blå skulle också vara helt ok. Kort sagt, smaken är som baken, och det är klart det finns folk som kan tänka sig att köpa en grön bil. |
|
| Bra, det visar sig att den gröna inte är ratad som vissa här verkar tycka. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.