AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.470

11 vita e65:or!

Sida 1 av 2
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
För oss som gillar vita bilar så är ju den här bilden ganska läcker: Länk

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Länken funkar inte så bra men klipper man ut sökvägen och klistrar in den i ett nytt fönster så funkar det.

___
//Ulf
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Det var väl en sån deal, köp 10 och få en gratis ;)

___
//Ulf
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
hmmm.. såg det..
det är väl i dubai eller nåt...den där två rollsen längst fram var ändå grymmast
hjulet
Men vad gör de där gamla Mercorna mitt bland alla fina bilar?? :)
Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
Vet inte om jag ser rätt men Mercor är det väl inte? Ser mer ut som Maybach för mig i alla fall.
Maybach måste vara en av de gräsligaste bilar som någonsin gjorts! Ser förskräcklig ut på bild och sju gånger förskräckligare ut i verkligheten! Vilken skräcködla till bil! Mercedes-handlaren här i Umeå, BilDahl, hade en i hallen när jag var dit för ett par veckor sedan. Men det verkar såld nu... Kostade 3,2 milj om jag inte minns fel!

//Chrille
E65 är enormt mäktig, ... men helt plötsligt ser den snikig och fjuttig ut, bredvid Rolls Royce Phantom.... VILL HA!!!!!!!!!! Det är löjligt vad jag älskar den modellen :)

Mvh,
Kalle
_______
E38:an: Länk
hjulet
Goldcom: Du ser helt rätt, även jag noterade att det är Maybach på bilden. Kommentaren var snarast menad att ge en hint om vad jag anser om dem....

Kan inte annat än hålla med bmw_chrille, Maybach måste vara något av det fulaste som går att köpa för pengar. Att den ändå säljer bättre än vad Rollsen gör kanske bara bevisar att stor plånbok och god smak inte alltid går hand i hand.....
Vit Maybach 62 Länk Länk Länk Länk Länk Länk Personligen väljer jag Maybach hundra gånger hellre än den extremt retroinspirerande Rollen, ska det vara Engelskt, tar jag Bentley Continental Flying Spur, den är billigare än min lyxbilsfavorit S65 L AMG, så det är/var ett svårt val;) Men jag väljer allt Tyskt ändå, en Svart S65 med S350 emblem tack;)

Bentley Flying Spur i Svart.. Länk Länk

Mvh Stephan
Håller med om att Maybach är en gräslig skapelse (om än fruktansvärt bekväm). Se så gammal och äcklig den ser ut jämfört med de vackra E65:orna och Phantomerna :-/

Mvh,
Kalle
_______
E38:an: Länk
Skräcködla var ordet! Länk
Rollsen ser ju modern och stilfull ut trots (eller kanske tack vare) retroinfluenserna.

Mvh Johan
Vit Phantom i Miami.. Länk

Vad sägs om en solitröd E66:a.. Länk Vit med stylingkit.. Länk

Mvh Stephan
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Den stylade vita 7an........ mums!
Maybach är väl enda bil i världen som har hastighetsmätare i taket till baksätespassagerarna. Länk
men.... Länk <<<
Ek
496
Ekan
323i Coupe -00
Den solitröda e66:an var ju i min smak lätt den snyggaste. Är iofs inte så förtjust i vita bilar så kan ju bero på det =)

I nuläget letar jag dock mindre bil.
Ek
496
Ekan
323i Coupe -00
"I nuläget letar jag dock mindre bil."

hmm, inte för att jag troligtvis skulle haft råd med någon av bilarna i de ovanstående länkarna för tillfället =)
Om man spenderar någon vecka eller så i UAE (Dubai, Abu Dhabi) har till och med jag full förståelse för att man har vita bilar. Här snackar vi 40-55 grader i skuggan under mitten februari till december, max i slutet juli.

Bedömer att 98.5% av alla vita Cayenne Turbo finns i Sudi, Kuweit och UAE. Och de är definitivt inte få, det kan jag lova.
Vit Cayenne Turbo i Canada...
Länk CBM3C; Hur vanligt är silver/beigemetallic i UAE?

Mvh Stephan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.