AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
28.331

Varför inga 330 Coupé till salu?!

Sida 4 av 4
Ok..tack! skall kolla lite få se om jag hittar nån info.
Står SW 3 - 1/30 uppe i högra hörnet om man går in på set..det är MKIII det betyder va?
Kan man köra 16/9 displayen rakt av utan att byta nåt annan om man har den?

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
Förressten Nockenwelle...kolla här :-)
Länk
och här
Länk
från i somras då jag var och hälsade på en kompis i hans stuga i uppsala..
Han luskade senare ut vem det är som kollar luften på sin 330 :-)
Själv äter jag korv haha

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Ja, den bilen verkar onekligen väldigt bekant.
Mkt snygg! Såg väldigt fräsch ut!

Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Det är faktiskt jag som är kompisen..så deså! :D
Har lagt ut en massa bilder från Uppsala i sommar på min site Länk
spookshow du skulle ha frågat Nockenwelle om programvaran till Navin då vi stod där ;)

///Foppa
Hade ju ingen 330 då :-)

Nockenwelle.
Har hittat programvara att ladda ner nu. Den där cd-key skivan. Skall man köra i den först sen den med själva programvaran? Går det att köra in v24 av programvaran direkt? Eller måste man ta det i nåt steg?

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Du kör den vanliga uppdateringen först och sedan så visas det i displayen när key-cd ska stoppas in.

___
//Ulf
Ok! Tack!
Finns det bara en sorts cd-key? Inte massa olika versioner av den eller?

No
5.161
Nockenwelle
Nej, först skall du göra uppgraderingen, sedan skall Key CD köras. Jag tror att V24 bara gäller MK IV-navi, men den kan nog ändå innehålla det som krävs för att föra upp MK III till V23, helt säker är jag dock inte.
Det borde gå att skifta till 16:9 skärm. Jag har för mig att det finns någon tråd om det.
No
5.161
Nockenwelle
Jag har bara hört talas om en sorts Key CD.
Ok då kör jag bara ner version 23 då. Vill inte riskera nåt direkt. Får räcka med det. Tack för hjälpen! Skall testa under dagen att uppgradera! Återkommer med resultatet :-)

No
5.161
Nockenwelle
Ovanlig färg på din 330 spookshow, vad heter den?
Ja den är väl det tror jag.
Den heter Lichtgelb

No
5.161
Nockenwelle
Ibland är man blind, det har ju framgått av alla dina inlägg. Kul med en lite ovanlig färg i vilket fall. Du får väl åka till Shell på Vaksalagatan (?) i Uppsala och fylla luft i däcken, så kanske det går att få se en skymt av bilen.
:-)
Ja tycker det jag med..
Haha ja kanske skulle göra det! Har ju inte mer än 20mil dit så det är bara runt hörnet!

Spookshow: Du fick onekligen tag i en välutrustad bil, det enda jag egentligen saknar är M-paketet.
Är den svensksåld? Mätarställning vid köpet? Och slutligen, vad fick du ge för bilen? Om du inte vill skriva här, så är du välkommen att maila mig, se min profil.

/ Mvh Joakim

Länk
Nu är programvaran uppdaterad! SW 3 - 1/63 står det nu!
Fungerar hur fint som helst!! Tack så mkt för hjälpen och tipsen allihopa!!

ufo
You got mail!

No
5.161
Nockenwelle
Står det 3-1/63 har du kommit så långt det går i uppgraderingarna av Mk III.
Jasså är det senaste det?
Det var ju bra då :-)
Tog v23 jag.

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Ufo: Bilen är importerad och begärt pris förra sommaren var 250.000. Kommer inte ihåg hur långt den rullat, men det var inte så långt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.