|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
Förresten, Canal+ skall börja köra reklam nu i höst i sportsändningarna... Det är nästan mer upprörande, en premiumkanal som man betalar rätt mycket för, som dessutom tidigare i år marknadförde sig som reklamfri... |
|
|
Sååå är det 100% spikat att TV3 ska sända F1 nästa säsong isf hur långt kontrakt har dom ?? Sen så undrar jag (om nu någon vet) vad ska man göra då för att se F1 , idag abbonerar jag på canal digital.... Billy B10 Länk |
|
|
Gamla Nyheter? Länk Där står iaf hur långvarigt kontraktet är. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| billy: Skaffa Viasat eller Boxer. | |
|
Eller skaffa en Dreambox :D.Jag ser hellre F1 på RTL,eller någon annan utlänsk kanal. hjorten |
|
|
billy: Köp någon av följande boxar annars kommer det inte att fungara då boxen måste vara godkännd: Länk Det börjar en ny kampanj snart från Viasat där bla Pace 230 är med hjorten:Dreambox finns inte med på lisatn acey:ring mig |
|
|
Åh nej!!! Av alla kanaler så blev det TV3 som ska ta över. Ja ja, skulle inte förvåna mig om Gry Forsell blir expertkommentator... |
|
|
starre.Vet att den ej finns på listan,men den funkar aldeles utmärkt med både canal digital och viasat. hjorten |
|
|
Gumpy: Det tror jag inte om du läser länken så ser du följande: Länk Kommentatorsparet Janne Blomqvist och Eje Elgh vill båda fortsätta att kommentera F1. Men ingen av dem vet ännu i vilken kanal det blir. - Jag hoppas så klart att det blir sändningar, säger Blomqvist. - Jag har hört att det är klart med en svensk kanal, men jag vet inte vilken, säger Eje Elgh. |
|
|
Starre, vad jobbar du med? Du är också i branchen? /Johan |
|
|
Johan M3: Yes, det är jag träffade Ulrik B och ngr till i måndags en ledtråd:) |
|
|
Kom igen, var jobbar du? /J |
|
|
Johan M3: Läs din mejl och mejla tillbaka |
|
|
Jag tror inte att vi behöver oroa oss för Gry, det är lika troligt att hon skulle dyka upp i F1-sändningarna som i Champions League sändingarna. Egentligen kan inte TV3 göra ett sämre jobb än Tv4 gjort, mer än om de beslutar sig för att köra 100 reklamavbrott per race. starre: Går ej, min mobil är kvar i stugan på östkusten! |
|
|
starre: Då blev det genast intressant igen. HOPPAS det blir Blomqvist och Elgh. Tycker dom är självkara för att fortsätta kommentera F1. |
|
|
Acey skrev: >> Egentligen kan inte TV3 göra ett sämre jobb än Tv4 gjort Förstår faktiskt inte varför folk klagar på TV4 och Eje Elgh? Gubben har personliga kontakter och erfarenhet av Formel 1 cirkusen. Att han pratar lite långsamt och osammanhängade ibland får man ta, jag ser ingen annan som skulle kunna vara på plats och få den bakgrunds- info som Eje har inför loppen... Jag menar vem är alternativet? En skojfrisk P.Sundfeldt eller en klämkäck T.Björck? Ähh... |
|
| Vilken tur man köpte boxerpaket för 3 veckor sen då:) | |
|
rille330: Den "bakgrundsinfon" eje har, har oftast rapporterats på välinformerade websidor dagar i förväg, och rykten som Eje och Janne har tyvärr ofta redan blivit avfärdade. Visst, kul om man kanske inte är så insatt i sporten, men för mig personligen är deras "skvaller" oftast väldigt irriterande. Däremot så klagade jag inte först och främst på Eje och Janne, det är helt okej, man har vant sig vid Eje och Janne, och Eje har också blivit tuffare de senaste åren. Lite som när Kinch (stavning?) kommenterar Champions League i 3an. Det är charmigt när han säger att det är Glen Hysén som bryter för Liverpool... Hur som helst, det jag menar är att Tv4 som kanal misshandlat F1. Kanalbyten, ej visade presskonferanser, sändingen börjar 5 minuter innan racet osv. Man kan göra så mycket mer. Angående bra expertkommenatorer, tja "Påven" Andersson eller Reine Wisell kanske? Som vanlig kommentator finns säkert en uppsjö att välja bland. |
|
|
För oss som har canal digital kan ju bara gråta :'( Aja Schumi d:ä kör ju inte många sässonger till så det blir ju ändå inte lika skojj o följa sporten längre. Man får väl hålla sig till F1.com i forsättningen. Tråkigt Tråkigt Tråkigt! |
|
| Undrar vad detta betyder för oss som har boxer? Börjar bli lite orolig. Svårt att smälla upp en egen parabol i en bostadsrätt på kungsholmen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.