|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk laddar mellan 1,6-1,7 i filmen, men det är lite taskig bildkvalitet ! | |
| Cool Pro-Mod rökis! | |
| ja, det rykte lite smått på 4:an hehe | |
|
tycker att den svarar lite dåligt:) satan va den går grattis vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
|
Går hårt bilen.. Grattis till ett lyckat bygge |
|
| lurvig bil!!! =)) | |
|
Skaplig ork i den maskinen. |
|
|
sjuuuk bil... grymt cool, fy fan va jag vill ha turbo nu alltså... Stil, Komfort o Sport. Thats BMW |
|
|
Gick inte dåligt... Hur många kusar finns det under huven? Mycket ingrepp i motor/drivlina? Coolt! |
|
|
Såg ut att mosa på gött den du Med 212 i sluthastighet borde den lämna över 600hk |
|
pg_ice |
nice dags med lite värre däck eller :)? |
| kör med michelin pilot sport bak till vardags och M/T slicks till race ! | |
|
Varför ser jag bara vissa snuttar i taget av filmen? Ser fränt ut, men vill gärna se hela filmen i samma sekvens. Vad gör jag för fel? (är totalt vilsen på datorer) m30 i e30 |
|
| är klippt på det viset, (inte jag som klippt) | |
|
Det va mindre bra. m30 i e30 |
|
|
Helt klart värst! :) Kanske du skulle haft en IX istället med tanke på det "hala" underlaget. Coolt, coolt! BMW - För att det känns rätt! |
|
|
Underbart motorljud!!! e de en Sidepipe som tittar ut? -kul me lite film! //Thörn Länk |
|
|
japp, det är sidepipe på den ! Här är en filmsnutt från ett (race 3 repor) Länk |
|
| gymt sjuk bil.. det är en gammal hedlig m20 eller? en sån bil borde varje svennson ha :) | |
|
japp, är en m20 2,5l ! Kommer mer film framöver !! |
|
| Nicklas: tycker jag låtter välldigt bra.. fränt som fan med en riktig m20. är den gatmappad eller är den bänkad? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.