|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som har mer info och vad det kostar mm? /Daniel | |
|
Har tyvärr ingen info, men var med på motsvarande arrangemang förra året. Det var mycket lyckat och så pass väl värt avgiften att jag inte minns den. En bana hade lagts upp där såväl en del av landningsbanan som taxibanor utnyttjades för att skapa en krokig slinga. Inledningsvis delades körpassen upp i tre grupper, de med större erfarenhet av bankörning, de med mindre erfarenhet och de med ingen erfarenhet (tror jag). Det fanns således goda möjligheter att få köra i ett tempo som passade den egna körvanan. |
|
|
Det är Stockholmssektionen av BMWCS som arrangerar (förra året med benäget bistånd av Micke Regnell från BMW Sport Club): Länk |
|
|
250:- kostade att vara med, vilket är värd varenda krona! Hade gärna åkt nu i september också (var där och körde i maj) om det inte hade så pass ny född barn till dess.( vi har datum för födelsen imorgon!) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
om vi inte hade.... skulle det vara. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Det kanske kan vara något.. Det är lika bra att passa på för snart börjar det väl snöa. /Daniel |
|
|
Du kommer inte att ångra dig! Ta ett varv åt mig också om du åker! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Abbe, Be "teamchefen" snällt om ledighet :) Jag kommer dit även denna gång. Ett riktigt kul tillfälle som inte missas. |
|
|
Det kommer en inbjudan på Stockholmssektionens hemsida inom en snar framtid men så länge finns inbjudan här Länk Välkomna! /Rickard BMW CS Stockholm |
|
| Är träffen öppen även för BMWSC medlemmar? | |
|
BjörnB: Ja! Nu finns inbjudan på Stockholmssektionens hemsida Länk /Rickard |
|
| En vecka kvar ;) | |
| Länk | |
|
Hobbe, just nu lär jag be barnet snällt att behaga komma ut!!! :) "teamchefen" hade beviljat ledighet om barnet hade kommit runt den 18/8 som det var degs egentligen! Men han vägrar ju komma ut! Ehhh det är inte så långt kvar till nästa sommar! :-)))) Kör ett par extra varv åt mig också! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Abbe, Det är bara ursäkter från dig ;) Vem ska nu underhålla oss med sina snurrningar ? |
|
|
Snurrningar???? Nu har du fått dåligt minne! Det var ju inte jag och det finns bild bevis på det! :-) Det var ju bröderna från dina hem trakter som snurrade runt! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
På söndag är det dags ! Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
| Japp, skall bara skifta däck i morgon, sedan blir det till att styra söderut på söndagsmorgonen. | |
|
Och inget barn får mig än! :-( Jag vill också köra på söndag! :-((( Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Abbe, Det kan vara värt att ta en chans :) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Abbe, Vi kanske kan gå tipsrundan tillsammans igen. Det gick ju bra förra gången! Och så kan jag få nöjet att köra om dig... Leif |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.