|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Paap: Jag förstår hur du känner. Jag har en del fix på min kära is att göra innan jag kör runt nöjd och glad. Samtidigt orkar jag inte ta tag i skiten. Får se om det istället resulterar i något nyare till våren. Ang. Tullinge så ställer jag också in, eller jag kommer i alla fall inte att köra. Bilen är inte helt kry och då vill jag inte köra bana med den. Men jag förmodar att vi ses vid brostugan imorgon. Har en liten rolig E32 historia till dig:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
Paap Reeder |
... Fredrik! Eländes elände så är jag i sveriges närmaste stad i morgon kväll. Vi hörs. MVH /// Paap R |
|
Kanske dags att byta märke Andersson_CSI ! Alfa,Merca.. Eller köpa motorcykel,börja med cross..enduro kanske. Jag skruvar inte speciellt mycket längre (fyller 30 nästa år) men jag tycker fortfarande det är roligt iaf med någon potentare BMW. Fast det blir nog aldrig som när man var 18-20 år sådär. Sen kan väl jag känna lite att bensinpris,försäkringar,vinterförvaring..(bor i lägenhet) osv kan iallafall vissa dagar förstöra mycket av intresset för bilar,inte minst BMW. Men som en del säger det går säkert i vågor precis som med jobb och idrott eller vad man fördriver sina dagar med. Hoppas du känner suget snart igen! Det kanske blir med nått helt annat än bilar eller motorer. Just real M-power |
|
BraMotorVerkstad |
simon_76, hur fick du dit fotot? |
|
Ja du..det funderar jag med på! Det är inte bara jag som ser det jättestort med andra ord*S* Måste ha blivit nått fel,känner mig som en kung lr nått*S* Just real M-power |
|
|
Jag fick ett mail nu,det var första gången det hade hänt att bilden inte skalats ner till det lilla format det normalt ska vara. För er alla som inte såg det hela,så blev min bild typ 10cm*15cm och täckte halva 17" aren*S* Men nu tycks det funka igen... Just real M-power |
|
|
Paap: Ingen fara på taket, brostugeträffarna är ju inte slut än för i år! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag har hållt på med musik (spelat) i hela mitt liv, och för några år sedan blev jag mätt på spelandet och tappade lusten (efter 35 års spelande :) Jag behövde en ny bil och råkade snubbla på en E38'a, sen bara ramlade det på, BMW-intresset blommade upp, och det var en kul tid. Men med facit i handen så vet jag att det kostade mycket mer än det smakade. MEN det var ett nyttigt avbreak från musiken. Jag har nu hittat tillbaka till musikspelandet och brinner för det som aldrig förr. Det är nyttigt (ett måste?) med lite distans till sina intressen, helt klart! mvh Lasse (som är sugen på en entusiast-BMW :) |
|
BraMotorVerkstad |
simon_76. Är det ditt andra jag som tar över tangentbordet ibland? :-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.