|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Nä självklart inte! Men en mackägare/föreståndare har mindre än 1:-/liter och dom får samma vinst med 8:18 som för tex 12:10 vilket betyder att bolagen får ta smällen. Jag är inte så insatt i hur ett bensinbolag funkar men enligt shell så säljer dom bensinen just nu i Trollhättan med förlust för att kapa åt sig marknadsandelar. Bara att hoppas att dom kämpar på länge,det gynnar ju oss konsumenter just nu iaf. Just real M-power |
|
|
Ni kan ju tänka er hur det kändes o åka till shell vid "Bike" o tanka....sin TDS! ;C Bearclaw |
|
|
Nu är det dyrt å jävligt igen i trollhättan. Nu gråter man igen när man tankar. Gammal skit blir ingen glad av! |
|
|
Läge att åka och tanka besten hehe Mvh //Sibbe Länk |
|
|
Lyfter en gammal tråd, 8:99 per liter i Lidköping :) mvh |
|
| 10:99 gbg;) | |
| 9,54 i Täby. Snart lönar det sig att tanka bensin istället för gas. | |
|
9.26 Simrishamn gäller passa på när man är hos flickvännen. :) Länk |
|
| 8,95 i Gällivare | |
Hans Andersson |
Ja här i Härnösand kostar en liter 95 9:96 hos Jet ,men vi kör ju så mycket mer när dom höjer igen och när priset kommer över 15 kr per liter ska jag montera större turbomotor som drar mer och släpper ut mer skit bara för att dom höjer priset osv... Och jag ska bränna gummi som fan i sommar för jag betalar så mycket vägskatt (TUNGBIL) och vill ha valuta för pengarna så det så. Så Göran P.. kan stoppa upp alla överdrivna skatter annat fanskap där bak.....ju dyrare ju mer kör jag... hea |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.