|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Känns inte fel att bo i Trollhättan för tillfället. Länk | |
| Kan inte vi Stockholmare skramla ihop till en automat, placera vid Sveaplan och sälja bensinen till inköpspris... | |
|
de enda som känns lite surt e ju att man kör på E85 nu o inte bensin längre. lönar sej inte nån stans att köra på E85 med dom priserna =( får skaffa mej en bruksbil istellet. mvh Erik jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| Hehe, lönar ju sig att ta M5:an dit och tanka ju! Är typ 6 mil dit!=) | |
|
Och ny gick priset visst ner till 8.42 lagom till helgen. |
|
|
tankade 750n full i trollhättan i onsdags, 8.50 kr/ liter. BMW CS #5139 |
|
|
Bensin pris, Västerås suger:( Alpina rockar:) Länk |
|
|
Tankade i hallstahammar, ca 15 km ifrån västerås för 10.55, lite bättre än att betala dryga kronan mer i västerås. Längtar tills kriget "drabbar" oss här i mälardalen... |
|
-Bjudko- |
Åh 8.50. Så mycket kostade det när man hade moped. |
|
Hur kan bensinen endast kosta 8.42 kr? Trodde inte mackarna hade så stora marginaler, eller säljer de verkligen till inköpspris?? |
|
|
Och så är vi nere i 8,26............. |
|
|
Tankade i Karlshamn igår för endast 11,89... Sinnessjukt!!! /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
| Preemautomaten vid Roslags Näsby i Täby kostar från 10.74:-... | |
|
Hittade ett videoklipp från Trafikmagasinet när dom testade E36 compacten, bensinpriset var 7.27... Det kom en tår... Tankade för 9.56 i Rimbo i förrgår, kändes rätt bra. No More Limits! |
|
| Tankade igår i Vasa för 1,29 € (12,04 SEK) | |
| 8.26 på Hydro i Partille? Är det någon som kan bekräfta det och beskriva var den ligger? Hoppas att det blir lite priskrig i Göteborg nu också. | |
|
12.28 för 98 oktanigt vid shell utanför Väsby! Konsumera Sverige ur krisen! *rockar* |
|
|
Och nu nere i 8,11 !!!!!!!! |
|
|
Stallbacka: Har du hört nått om hur länge priset håller i sig i Trollhättan? jag spenderar mycket tid där,men jag bor 13,5 mil ifrån så jag kan ju inte åka dit utan ärende för att tanka..men efter lönehelgen tänkte jag pysa ner med dunkar för 100liter sen givetvis åka dit på ångerna*S* Just real M-power |
|
| hehe nice pris ni har där nere... själv tanka man 95oktan för 11,99 idag =( | |
|
Carbon har du bekräftat uppgifterna om Partille? -Phil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.