|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| suck helt otroligt... det är en sak att vara höjdrädd så att man inte vill vara på hustak och sånna saker, men köra en bil över en bro borde man väl ändå kunna hur höjdrädd man än är? | |
|
Människor som lider av fobier har det inte så lätt,tyckte det var schysst att hjälpa kvinnan med hennes problem. 528:Länk |
|
|
vad är det du inte förstår predikatet, subjektet, ackusativobjektet, adverbialet så ta det det lugnt innan du gör såna påhopp.. men visst jag håller med jag glömde två komman du kan ju försöka lista ut var de skall vara. sen heter det ordklasser inte ordföljd, men jag förstod vad du skriver.. |
|
betriebsanleitung3 |
Citat: vad lång tid tog det |
|
WoW! Vilken vändning av tråden det blev av mitt inlägg! Jag utvecklar det inlägget, klarar man inte köra bil i alla vanliga vardagliga situationer som till exampel köra över en bro, då ska man inte ha körkort! Sen om det är en kille, tjej, gubbe eller tant saknar betydelse! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Kilroy: Och vad tror du folk över 39 tycker om din livserfarenhet. Han kanske är uppväxt i forna jugoslavien under 90 talet om så vore fallet skulle han ha ganska mycket mer livserfarenhet ån dom flesta. |
|
betriebsanleitung3 |
Det jag menade var att ni kategoriserade, även så gjorde jag. Kan man inte göra sig förstådd på ett forum ska man inte göra inlägg, kan man inte köra över en bro ska man inte köra bil överhuvudtaget. Vad säger att hon är en sämre förare i allmänhet än vad ni är. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.