|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Det kan inte vara lätt att vara så höjdrädd... stackare... |
|
|
Trodde det var ett skämt när jag hörde det på radion idag. "Den siste idioten är inte född än" |
|
|
Herregud! Gå i någon typ av terapi människa.... |
|
| Det är precis sånt där man gärna ser sina skattepengar gå till. :/ | |
kilroy |
Bra ingripande av polisen tycker jag. Måste vara skönt för poliser att någon gång få en positiv respons på sina insatser. Dessutom kan det säkert vara trevligt med lite annorlunda arbetsuppgifter jämfört med att ingripa i familjetragedier, samla ihop avlidna människor i samband med trafikolyckor m m. Mvh kilroy "En ungkarl vet mera om kvinnor än gifta män, annars skulle han också vara gift" |
|
Jag har en form av fobi mot japanska bilmärken, det är faktiskt jobbit hela tiden känna den där olustkänslan att de närsomhelst kan hoppa på mig och äta upp min körglädje............. Kanske man skulle ringa till polisen så fort man ser en japanare på vägen så att man kan sitta tryggt i baksätet medan polisen tar mig förbi denna japanare. Och nu ska vi inte tala om den fobi jag har mot ROST och herregud hemska knäna börjar darra bara jag ser en rostfläck... Ja ni förstår säker ironin i detta inlägg hoppas jag. Jag har försökt förstå denna kvinna och hennes fobi men jag FATTAR inte. Kan man inte köra över en bro hur i hela friden dagar fick hon körkort....... och framför allt hur kan hon få behålla körkortet??? Men det kanske bara är jag som är knäpp i huvudet och kräver alldeles för mycket av sveriges traffikanter Mvh Jimmy Carlsson |
|
|
Nej, du är inte knäpp! :-) Min första tanke när jag läste om henne var att hon borde inte ha körkort och sambon håll med mig! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
kilroy |
Vilken tur att Abbes sambo håller med...det ger ju Abbes inlägg ofantligt med extra tyngd... Mvh kilroy "En ungkarl vet mera om kvinnor än gifta män, annars skulle han också vara gift" |
|
"En ungkarl vet mera om kvinnor än gifta män, annars skulle han också vara gift" Säger ju allt om din kvinnosyn. .... Mvh Jimmy Carlsson |
|
kilroy |
Kvinnosyn...när började denna tråden att handla om kvinnosyn...? Om det finns anledning att diskutera kvinnosyn så kan man ju ifrågasätta kvinnosynen hos någon som kallar en höjdrädd kvinna för idiot... Min kvinnosyn vet du ingenting om och saker som inte vet någonting om skall man inte heller ha en uppfattning om... Mvh kilroy "En ungkarl vet mera om kvinnor än gifta män, annars skulle han också vara gift" |
-Bjudko- |
Haha hon ska fan inte ha körkort iaf... |
kilroy |
"Haha hon ska fan inte ha körkort iaf..." Uttalat av en 21-åring vars erfarenhet av livet troligtvis kan sammanfattas på baksidan av ett frimärke... Mvh kilroy "En ungkarl vet mera om kvinnor än gifta män, annars skulle han också vara gift" |
|
Kilroy: När började denna tråd handla om abbes sambo??? "Uttalat av en 21-åring vars erfarenhet av livet troligtvis kan sammanfattas på baksidan av ett frimärke..." Detta uttal är ju ungefär lika givande som det förra....& förr förra...& förr förr förra |
|
-Bjudko- |
Nypon... |
|
"kilroy" Jag vet inte varför du håller på som du gör!!!!? I nästan varje tråd som du har gjort ett inlägg i så måste du skriva hur störst och vackrast och hur stor erfarenhet du har på allt. Så fort någon inte tycker eller har samma värderingar som du så är du ALLTID där och hacker och klankar ner på den personen. Varför gör du det? Var och än får väl ha sina åsikter om saker och ting! Nu säger inte jag att man inte ska diskutera saker och ting, för det ska man göra men INTE på det sättet du gör. EX Så ska du alltd vara en "Moralkärring" på vissa trådar när det gäller fortförningar osv. Sen när man läser din prestentation så skryter du med bla detta. "Innehar "inofficiellt" världsrekord på sträckan Malmö-Varberg på 1 timme och 12 minuter, satt 2002-04-26 kl. 05.36" Sorry, till er andra detta inlägget blev lite "Offside", men jag kunde inte hålla mig längre. |
|
kilroy |
"Nej, du är inte knäpp! :-) Min första tanke när jag läste om henne var att hon borde inte ha körkort och sambon håll med mig! Mvh Abbe" Där har du sambon som du efterfrågade... Snorungar på 21 år som tror dom har erfarenhet nog att kunna bedöma alla upptänkliga aspekter på folks lämplighet som bilförare har troligtvis en livserfarenhet som ryms på baksidan av ett frimärke. Bristande livserfarenhet är inget man behöver skämmas för...men man åtminstone undvika att visa alla andra sina brister. Den presentationen har jag sparat för att medvetet sortera ut såna som inte kan läsa mellan raderna. Till den kategorin tillhör uppenbarligen Dubilidu!. Vilka trådar har jag varit moralkärring på...? Mvh kilroy "En ungkarl vet mera om kvinnor än gifta män, annars skulle han också vara gift" |
|
jag tycker det bästa med historien är när hon upptäckte att hon inte kunde backa vad lång tid tog det 2 5 10 år kul att bara köra framåt hela tiden då gäller det att planera körningen. och min kvinnosyn är väldigt radikal Men sälj bilen kvinna.. mvh |
|
-Bjudko- |
Kilroy, haha du ÄR verkligen ett nypon. Efter 21 år kan man iaf göra den bedömningen. |
betriebsanleitung3 |
jag tycker det bästa med historien är när hon upptäckte att hon inte kunde backa vad lång tid tog det 2 5 10 år kul att bara köra framåt hela tiden då gäller det att planera körningen. och min kvinnosyn är väldigt radikal Men sälj bilen kvinna.. Jag förstår inte vad du skriver, hon får ta lektioner i att hantera brokörning, och du får ta lektioner i ordföljd. |
|
Han menar nog att det tog lite många år innan hon upptäckte att hon inte kunde backa. :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.