|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det ska inte bli flammigt oavsett ljus. Skulle det bli fint i garaget men flammigt i solen så är det bara att göra om. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Menar du Bauhaus norr om sta´n? Intill E18? Finns det flera Bauhaus i Sthlm? Tillfälligt parti tror du? Köpte på Mekonomen i går fick betala 184 kr st. |
|
|
Finns en vid Länna, söder om stan, mellan Skogås och Haninge... /Jake |
|
| Om ni tänker på mitt inlägg så är det gammalt. | |
|
Igår var jag på Preem och fick se att nu säljer dom alla tre produkterna för 145:- styck. Det har alltså tillkommit VAX. Hur bra är detta vaxet? Står det upp till samma nivå som sonax flytande hårdvax? Är det lika lättarbetat? Det luktade lika som vaxpolishen. _____ Micke Länk Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Tillkommit WAX ??? : använt länge :)) köpte det samtidigt som de andra flaskorna. Funkar bra. ///MVH Hasso Länk |
|
Ja, jo. Men vad jag menade var att dom börjat sälja vax på Preem nu. Tidigare hade dom bara Cleaner och vaxpolish. Så hur är det nu Hasso. Är detta vaxet lika bra eller bättre än flytande hårdvax som jag använder nu? _____ Micke Länk Länk |
|
|
Det är betydligt mer tungarbetat. Funfera dock bättre på mörka bilar. |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
En bra fråga jag tycker det är bättre:)) Sen finns det ju nya Sonax Extreme Wax med äkta caranuba :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Hummm. Dessa eviga beslut... Tungjobbat är INTE kul. Bättre resultat på mörka bilar ÄR kul. Det fina med flytande är ju att man fixar bilen på ett par timmar om man ligger i, + att man kan ta över alla lister oxå. Någon med fler erfarenheter? _____ Micke Länk Länk |
|
Inte värre "tungjobbat" än det övriga Proffssortimentet. Men det är ju relativt beroende på vem som avgör vad som är tungt eller ej :))) ///MVH Hasso Länk |
| Menade att det är tungjobbat i jmf med det vanliga Sonax flytande hårdvax. | |
|
Var och inhandlade Sonax professional produkter i dag 139:-/flaskan. Fråga: Vad skiljer Polercreme och Cleaner? Är Waxpolish, är det för att först ta bort befintlig wax på bilen för att man sedan ska lägga på Wax? |
|
| Ingen som visste det? | |
|
lackfärgen på min bil är zinnoberrot!är lite vilsen på vilket medel jag ska använda till bettan min!den är omlackad i oktober så vad bör man tänka på ?? tydligen så är sonax produkterna i den här tråden populära :) alla tips är välkommna! An assault on a man's BMW is like an assault on the man himself! |
|
Länk Här finns svaret på det mesta. ///MVH Hasso Länk |
|
tack hasso ;) An assault on a man's BMW is like an assault on the man himself! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.