|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
bjoerck, HAHAHAHAHAHAHA :DDDD Just att den är "Snabbast vid rödljusen" och "spöar i princip ALLT som serieproduceras". Var tecknar jag prenumerationen? Seriöst... tryckfrihetsförordningen i all ära, men sådan där kvalificerad dynga borde förbjudas eller märkas med en stor gul banner. "VARNING, författarna till den här artikeln har ingen aning om vad de snackar om - faktum är att de inte ens är byxmyndiga och har lånat bilen med falska körkort" Stalin, var är du? Allt är förlåtet :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Det där var det nog det dummaste jag läst... Av princip lägger jag mig aldrig i "vs-trådar" men att 156 GTA skulle köra ifrån en M5 ens vid beror i 10 fall av 10 på föraren om M5:an är frisk vill säga... Sjöberg |
|
| Bjoerck har humor iaf :o) | |
|
Testet är gjort av rik.se. Rik.se är en websida för lite bättre och mer framgångsrika människor än pöbeln. Ungefär. En tvivelaktig hemsida och ett tvivelaktigt test men roligt var det! |
|
|
Bjoerck, Kanske skulle man lansera Arrogant.se :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
hittade lite klipp med ljudtest på gta´n....dock är det effektsystem monterat men visst låter det mysigt... 156gta: Länk 147gta: Länk |
|
| Ingen som har en ljudstudie på hur 330:n låter med sportsystem? | |
|
Thomas Elgström: Håll i dig! Länk |
|
|
Tullan: Ärligt talat tycker jag de låter fullkomligt hemskt, det berer dock inte på alforna. 330 med sportsystem finns bland annat här: Länk Denna råkar ha ytterligare en liten modifiering dock.... Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Oj då! Jag vet visserligen att ljudet blit regält förvränt genom en kameramic, men jag trodde ljudet skulle vara mycket rappare och inte så mullrigt. Dock utan att säga att det inte lät bra...! wendtans länk lät helt sjukt collt, men jag gissar att den bilen har mer en bara ett sportsystem att tacka. |
|
|
Grymt störigt med all musik på filmen... men det jag hörde av 330n lät ju fint. /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.